Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Eleio schreef:Paarden worden eigelijk amper geborsteld nu met de winter..
alleen eten geven doe ik nog ( 15 min duurt dat voor beide in totaal)
stallen kuisen doet men vader
dat lijstje is van hoe mijn dag in elkaar zat 3 maand geleden.
nu is het zo :
- 23u25 tot 7 u slapen
- bus nemen en op school zitten van 8u20 tot 15u15
- 16u thuiskomen en paarden eten geven ( 15 min in beslag)
- 16u15 tot 17u slapen
- 17u tt 18 u huiswerk + eten
- 19u douchen
- 20 u slapen tot 21u30

Als ik niet gezond eet kan ik ook nauwelijks uit m'n ogen kijken van vermoeidheid.
Ympi schreef:Maar is bij jou alles goed getest Blubje? Schildklier, B12 tekort, dat soort zaken? Zie dat je in NL woont en daar zijn ze veel minder grondig als in België met bloedtesten.
Eleio schreef:ik moet in therapie en zijn we volop aan het regelen van hoe/wanneer.
22u vind ik een perfect uur om te gaan slapen en kan max tot 6u45 slapen want om 7u20 moet ik vertrekken
voor mijn bus te halen om op school te geraken.
heb vroeger zelf 3maand lang een vaste slaapritme gehad waarbij ik zeer vroeg ging gaan slapen en min 8/9u slaap had oer dag maar dit werkte niet.
phormicola : ik eet 3 keer per dag ( 7 u ontbijt, 12u middag, 18u avondeten).
altijd zelf bereid eten en verse groenten.

Blubje11 schreef:Ympi schreef:Maar is bij jou alles goed getest Blubje? Schildklier, B12 tekort, dat soort zaken? Zie dat je in NL woont en daar zijn ze veel minder grondig als in België met bloedtesten.
Zijn ze in belgie echt grondiger met bloedtesten?
Ik ben op pfeiffer getest, op bloedarmoede, misschien nog meer dingen maar ik weet dat niet zo goed. In ieder geval alleen de standaard dingen.
Maar de huisarts zegt dat t psychisch is omdat m'n vader 5 jaar geleden is overleden. Wat ik dus niet geloof.
Wat zijn eigenlijk dingen waar je nog meer op geprikt kan worden wat betreft vermoeidheid? Want als ik naar de dokter ga kan ik ook niet vragen of ik doorgewezen kan worden of op bepaalde dingen geprikt omdat ik gewoon niet weet wat er zou kunnen zijn.
Ympi schreef:Ja![]()
Schildklier
B12
Ijzer
Magnesium
En waarschijnlijk nog véél meer.
Je kan natuurlijk ook omgekeerd in het werk gaan en eens testen of het psychisch is, als psycholoog en praten niet helpt, is het lichamelijk...
@TS: 8 uur slaap is voor sommigen echt te weinig, ik slaap gemiddeld 11uur per dag en ja dat is veel, maar met minder kan ik niet

Eleio schreef:lucifertje k ben alles aan het in orde brengen voor therapie , dus die zal binnenkort van start gaan.
tijd voor mezelf ? ik wandel met de hond en gaat soms eens zwemmen of gezellig filmpje kijken
Air naar opticien ook al geweest en ook daar is niks gemerkt.
Ravvie Daar zat ik al aan te denken en mijn buurvrouw met CVS denkt dit ook maar zegt dat hiervoor geen testen gedaan kunnen worden ?
YamaSaki depri ben ik niet , maar zal in therapie moeten gaan voor dingen te verwerken die al heel mijn leven afspeelt.
nooit heb ik er zo problemen mee gehad als nu..
Mirriejj zie bovenstaand antwoord
verootje ik heb ook wel degelijk rustmomenten : filmpje kijken doe ik vaak maar val in slaap automatisch.
maar als ik 9/10u achtereen moet slapen betekent dit dat ik al om 19/20 u moet slapen wat redelijk vroeg is..
heb ik maar 2/3uu om huiswerk,tijd voor mezelf en de paarden eten te geven en met de hond wandelen(korte wandeling)