Ik moet stoppen met....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LauwtjuhLevi

Re: Ik moet stoppen met....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 15:45

Ik had beter niet in dit topic kunnen kijken hahahaha, gaat zielig aan haar appeltje knabbelen.
Maar heb nu ook zin in chocolade gekregen................

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 15:47

*eet een reep chocolade*

Mmm.... Ja. :')

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 15:59

Eerst had ik dat ook echt heel erg met chocolade en dan bleef ik maar zoeken, totdat ik erachter kwam dat ik niet tegen lactose (zit in melkproducten) kan, nu kan ik dus alleen pure chocolade eten, maar melk is toch echt lekkerder. Toen is het een tijd echt goed gegaan omdat ik het niet meer mocht en doordat ik het al een tijd niet meer gegeten had nam ook de drang af.
MAAAR......
pampampampaaaam
Toen ontdekte ik de haribo snoepjes :o
Zo'n zak eet ik gemakkelijk in een avond op.. oeps hahaha :=

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 16:05

Terwijl ik dit topic lees heb ik een reep Rolo-chocola en twee brownies opgegeten :Y). Ben nogal een zoetekauw maar eigenlijk mag ik er van mezelf alleen aan toegeven wanneer ik ongesteld ben. En laat dat nou net deze week zijn. *gaat los*
Andere weken hou ik mezelf voor dat ik een skinny rauwkostvreter ben en blijf (ok, met smokkelmomentjes). :j

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:57

Chocolaa <3 Nu heb ik trek in chocola..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:41

LauwtjuhLevi schreef:
Ik had beter niet in dit topic kunnen kijken hahahaha, gaat zielig aan haar appeltje knabbelen.
Maar heb nu ook zin in chocolade gekregen................

Dat is de verkeerde instelling, dan voelt het alsof je wat tekort komt en dat is zo'n beetje de grootste reden dat mensen falen in hun doelstellingen.

Een betere gedachte: 'Mijn lichaam heeft wat aan deze appel, aan chocola heeft het helemaal niets. Ik ben lief voor mijn lichaam.'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:50

Ja.. chips, oreo's, wafels, cola, pizza's.. ik eet zo ontzettend ongezond en veel!
Ik eet tegenwoordig gewoon nauwelijks nog boterhammen of zo omdat ik dan mezelf vol stop met chocola en koekjes..
Vanaf morgen ga ik echt weer gezond eten. Écht. :')

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 14:20

stoppen met roken ging mij wel goed af.. ik bedoel als je zin hebt om te roken moet je eerst helemaal naar de winkel een bak geld uitgeven voor een pakje.. was dat ook maar zo met mn nagels, maar die heb ik 24 uur per dag bij me dus kan ik ook blijven knagen..

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 14:22

Hier gestopt met melkproducten (vanwege allergie ZL en aankomende baby)... En juist dan mis ik de toetjes, chocolade en alle andere dingen waar melk in zit. Maar goed, hahaha, is niet erg.

Ik dacht overigens dat pure chocolade niet slecht was? En dat je daar ook geen puisten van kreeg?

Roken, blegh. Gelukkig nooit gedaan, maar ik geloof graag dat het lastig is om daar mee te stoppen.

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 14:55

melk zit ook wel echt in heel veel dingen!
ik heb een vriend met een melkallergie, maar ik blijf me verbazen wat hij allemaal niet mag.