Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Warbling schreef:Gezond eten is altijd goed, hoe licht je ook bentDoordat je suiker mindert zal je misschien ook wel wat afvallen.
Als je een strakkere buik wilt, zou je eventueel wat buikspieroefeningen kunnen doen. Kan je gewoon thuis doen en is niet lastig. Maar ik gok zomaar dat het nog wel meevalt
Ze hebben er een kring gemaakt, met tussen elk apparaat zo'n "stepbord" of een gewone plank. Ze hebben muziek aanstaan en elke 40 seconden zegt een vrouwenstem dat je naar het volgende apparaat moet. Of een oefening op de plank of stepbord doen. Je doet 3 ronden in een half uur en het is de bedoeling dat je dit 2 of 3 keer per week komt doen.
Wel duur inderdaad, en het afvallen gaat dan ook redelijk langzaam. Al is te snel ook niet goed..
Washinton schreef:Warbling schreef:Gezond eten is altijd goed, hoe licht je ook bentDoordat je suiker mindert zal je misschien ook wel wat afvallen.
Als je een strakkere buik wilt, zou je eventueel wat buikspieroefeningen kunnen doen. Kan je gewoon thuis doen en is niet lastig. Maar ik gok zomaar dat het nog wel meevalt
Hier op de sportschool hebben ze elke dag een buikspierkwartier, zo wat krijg je daar een buikspieren van zeg!
Maar ik doe liever CXworx, dat is een half uur core training
Al wil ik dat buikspierkwartier wel een keer proberen. Bij Bodypump doen we altijd ongeveer 10 minuutjes buikspieroefeningen en bij Steps een kwartiertje, heerlijk

Al wil ik dat buikspierkwartier wel een keer proberen. Bij Bodypump doen we altijd ongeveer 10 minuutjes buikspieroefeningen en bij Steps een kwartiertje, heerlijk
[/quote]
Washinton schreef:Als je een strakkere buik wilt, zou je eventueel wat buikspieroefeningen kunnen doen. Kan je gewoon thuis doen en is niet lastig. Maar ik gok zomaar dat het nog wel meevalt
[/quote]
[/quote]
Alleen, ik heb een afgeboren afwijking aan mijn voeten waardoor ik pijn krijg bij rennen en te lang lopen. Ik doe nu aan roeien (in een boot en soms binnen) en rijd 3 keer in de week paard en daar moet ik ook heen fietsen. GamblersCup schreef:Ik was vanmorgen bij een "proefles" bij Miss Sporty, een nieuwe sportschool in de stad, alleen voor vrouwen. Ze hebben maar een paar apparaten, die niet op gewicht gaan maar op druk. Is beter voor tere vrouwenlichamenZe hebben er een kring gemaakt, met tussen elk apparaat zo'n "stepbord" of een gewone plank. Ze hebben muziek aanstaan en elke 40 seconden zegt een vrouwenstem dat je naar het volgende apparaat moet. Of een oefening op de plank of stepbord doen. Je doet 3 ronden in een half uur en het is de bedoeling dat je dit 2 of 3 keer per week komt doen.
Leek me wel wat, maar ze wilde de prijs niet zeggen, ik moest eerst maar een ronde meedraaien. Vandaag dan de ronde meegedaan en vroeg me al af of dit echt veel calorieen verbrandt en in hoeverre je er daadwerkelijk conditie mee opbouwt. De oefeningen waren erg licht en de apparaten ook. Komt er op neer dat je 43 euro per maand betaald, en dat je er met 3 keer in de week tot 5 kilo in 3 maanden mee af kunt vallen.... nou, dat was een leuke ronde, maar nooit meer! Ik wil er 14 kilo af, ik ga wel hardlopen en mijn loopband thuis vaker gebruiken!
GamblersCup schreef:Ik was vanmorgen bij een "proefles" bij Miss Sporty, een nieuwe sportschool in de stad, alleen voor vrouwen. Ze hebben maar een paar apparaten, die niet op gewicht gaan maar op druk. Is beter voor tere vrouwenlichamenZe hebben er een kring gemaakt, met tussen elk apparaat zo'n "stepbord" of een gewone plank. Ze hebben muziek aanstaan en elke 40 seconden zegt een vrouwenstem dat je naar het volgende apparaat moet. Of een oefening op de plank of stepbord doen. Je doet 3 ronden in een half uur en het is de bedoeling dat je dit 2 of 3 keer per week komt doen.
Leek me wel wat, maar ze wilde de prijs niet zeggen, ik moest eerst maar een ronde meedraaien. Vandaag dan de ronde meegedaan en vroeg me al af of dit echt veel calorieen verbrandt en in hoeverre je er daadwerkelijk conditie mee opbouwt. De oefeningen waren erg licht en de apparaten ook. Komt er op neer dat je 43 euro per maand betaald, en dat je er met 3 keer in de week tot 5 kilo in 3 maanden mee af kunt vallen.... nou, dat was een leuke ronde, maar nooit meer! Ik wil er 14 kilo af, ik ga wel hardlopen en mijn loopband thuis vaker gebruiken!
Maar voor dat geld heb ik het niet over...
Ideale sportschool, want is 24/7 open, dus sporten wanneer je wil
Moet mezelf er alleen nog naartoe slepen, want heb niemand om samen mee te sporten.. Jorinda schreef:Ik betaal 20 per maand voor onbeperkt sportenIdeale sportschool, want is 24/7 open, dus sporten wanneer je wil
Moet mezelf er alleen nog naartoe slepen, want heb niemand om samen mee te sporten..
) maar mijne gaat om 16.00 al dicht in het weekend
Maareh sporten kun je ook prima alleen
Muziekje in je oren en gewoon GAAN!
Echt afvallen hoef ik niet, maar ik mag wel wat meer bewegen... Vorig jaar ging het erg goed, maar nu ben ik weer wat luier aan het worden. Ik loop nu gemiddeld 1x per week een half uurtje hard en ga 1 tot 2x per week naar de sportschool. Maar ik wil beide 2x per week wel weer (zeker) gaan doen en daarnaast iets gezonder eten.