Ik heb totaal geen kriebels, maar mocht ik zwanger worden dan zij het zo en dan is een kindje meer dan welkom
Zo kan het dus ook: geen echte wens, maar een kindje zou geen last zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

hihi
). Je staat er toch alleen voor met de opvoeding, veel praktische zaken en emotioneel eigenlijk ook, min of meer. Hoewel mijn ex gelukkig een fijne vader is voor haar en ik ook veel kan delen met mijn huidige vriend (heeft zelf ook twee kinderen), die me enorm steunt en dol is op mijn dochter.
En voor andere leuke dingen zoals reizen! LauEef schreef:Iedereen zegt tegen mij ook altijd; dat komt later wel/je veranderd nog wel van gedachten.
Maar ik zeg toch al een paar jaar dat ik geen kinderen wil hoor. Ik heb ook liever een hoop dieren om mij heen dan een kind..

stef schreef:LauEef schreef:Iedereen zegt tegen mij ook altijd; dat komt later wel/je veranderd nog wel van gedachten.
Maar ik zeg toch al een paar jaar dat ik geen kinderen wil hoor. Ik heb ook liever een hoop dieren om mij heen dan een kind..
Heel bekend
Mensen die kinderen willen zijn alom geaccepteerd, maar mensen die geen kinderen willen niet.
Ik roep al van jongs af aan dat ik geen kinderen wil, en hoevaak ik niet te horen heb gekregen: dat kun je nu nog niet weten, wacht maar tot je ouder bent, etc etc..
en zo niet, dan zorg je toch gewoon dat je niet zwanger wordt?
)stef schreef:Dat kan, en dat is heel fijn voor jou!
Maar ik vind het verkeerd om er vanuit te gaan dat dat bij iedereen zo gaat. (Niet jij, maar "de maatschappij)
Raponsje schreef:stef schreef:Dat kan, en dat is heel fijn voor jou!
Maar ik vind het verkeerd om er vanuit te gaan dat dat bij iedereen zo gaat. (Niet jij, maar "de maatschappij)
De meeste mensen willen op hun 19e nog geen kinderen en de kans is dus groot dat het dus nog veranderd.
Of je uiteindelijk wel of geen kind krijgt moet voor een ander helemaal niks uit maken.
helaas denken veel mensen er anders over

Raponsje schreef:stef schreef:Dat kan, en dat is heel fijn voor jou!
De meeste mensen willen op hun 19e nog geen kinderen en de kans is dus groot dat het dus nog veranderd.
Of je uiteindelijk wel of geen kind krijgt moet voor een ander helemaal niks uit maken.