Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geen bijzondere ziekte ofzo
) weer te stoppen. En dan maar weer hopen.. Het is bij mij echt een weerstandsdingetje. Heb ik stress ivm. tentamens? Hups, zo door m'n onderhoudskuur heen last.

Tieneke schreef:Ik ken het standaardriedeltje en daar hou ik mij ook aan, dus inderdaad is dat het probleem niet.
Verootjoo, de dokter had wel van die reageerstokjes en heeft me verteld wat er dus in de urine zat wat er niet hoort, maar dat kan ik niet onthouden. Feit is dat die instant de uiterste kleur krijgen die ze kunnen krijgen, elke keer, dus dat het wel duidelijk is dat het om een blaasontsteking gaat.
Tieneke schreef:Met cranberryprul moet men niet meer afkomen bij mij. Heb al die zooi al zo vaak geprobeerd, helpt niets.
Ik sukkel nu toevallig wel met een verkoudheid, heb nog steeds PDS en chronische bloedarmoede, en bovendien erg veel stress door druk op het werk en een overlijden een paar dagen geleden. Wellicht is alles samen te veel geworden.
Het doet zo veel pijn. Pff...
) Mars schreef:Moed houden hoor, mijn urologen zeiden beide hetzelfde en ik ben ook 25. De laatste maanden gaat het bij mij in ieder geval een stuk beter, dus het kan echt. Ik herken wel wat je schrijft over die onderhoudskuur in huis hebben, dat gaf mij ook een geruster gevoel.
. Gelukkig lees ik hier veel mensen bij wie het rond de 25 jaar minder werd.