Urbiezira schreef:Oh sorry, daar heb ik gewoon finaal over heengelezen. *facepalm*
Aangezien mijn vriendje het ook in zijn hoofd heeft, heb jij nog tips voor mij over hoe ik daar het beste op kan reageren? Het gebeurt niet zo vaak meer maar soms kan hij er echt zo mee zitten.

Dan raakt hij helemaal de kluts kwijt als ik hem ergens op wijs wat ik niet zo leuk vind, omdat hij gewoon echt moeite heeft met het herkennen van dat ik het vervelend vind. (ADD/PDD-NOS heeft hij dus ook)
Oh jee

Het is gewoon heel erg moeilijk voor de partner, dat merk ik ook elke keer weer. Waar wij in de relatie tegen aan lopen is dat ik heul erg gefrustreerd kan worden, om hele kleine dingen die niet lukken, of iets wat ik zo wilde hebben/doen niet door kan gaan bijvoorbeeld, en dat kan mijn vriend soms totaal niet begrijpen, zo van hoe kan je daaaar nou gefrustreerd van raken. Daarnaast moet je je proberen voor te stellen dat je altijd heel veel verschillende gedachten in je hoofd hebt, waar je moe van wordt en gefrustreerd, omdat je dan niet goed kan focussen of 1 ding doen/afmaken. Dat kan heel erg lomp overkomen dan maar dat komt puur door mixes signals. Ik heb ook altijd net even wat meer bevestiging nodig, word net even wat eerder boos of dus gefrustreerd, en onzeker omdat dingen dus ook niet lukken zo. Wat ik dan nodig heb is een beetje geduld van de andere kant, en dus begrip en inlevingsvermogen dat ik het gewoon echt niet mooier kan maken dan het is soms! Lief dat je rekening wilt houden met je partner.
enneh, qua medicatie, ik ben er niks mee opgeschoten dus gebruik niks.