Wat doen jullie met je haar als je slaapt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:55

Vaak gewoon los, als ik krullend haar wil een vlecht of papillotten
Een knot ook soms maar daar word het vreselijk pluizig en rechtopstaand van := een staart blijft niet zitten..

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:55

Hier altijd los, ik kan echt niet slapen met iets in mijn haar, gelukkig klit het dan ook niet. Misschien kan je andere kussenslopen proberen, zijde of iets anders wat voor minder wrijving zorgt.

MarlindeRooz

Re: Wat doen jullie met je haar als je slaapt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:56

in een of 2 vlechten ik heb best lang en krullerig haar wat ontiegelijk snel klit. _O-
en ik heb zo'n speciale kussensloop, werkt ook! :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:58

Depende schreef:
Hier altijd los, ik kan echt niet slapen met iets in mijn haar, gelukkig klit het dan ook niet. Misschien kan je andere kussenslopen proberen, zijde of iets anders wat voor minder wrijving zorgt.

Mijn haar klit ook niet, maar het ligt wel gigantisch in de weg!

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:59

Altijd los. :)
Mijn haar is 9 van de 10 keer nog nat van het douchen dus als ik het los doe is het 's ochtends opgedroogd en zit het perfect, borstel erdoor en klaar.
Eerst deed ik het altijd in een staart maar daar krijg ik rare bobbels van als het is opgedroogd. :')
En voor een echte vlecht heb ik net iets te kort haar, en ik heb slag dus dan wordt het nog meer krul en dat wil ik juist niet. :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:00

Los. Ik heb vrij lang en ook veel haar (zie profiel, al is het daar wel aan de korte kant :P ) en ik heb het altijd los. Vind het vervelend slapen als het vast zit. Heb nooit problemen met dat het 's ochtends raar zou zitten, al helemaal als ik douche de avond ervoor zit het prima :)

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 25-02-13 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

RobinBuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:00

ik heb het gewoon in een staart, ik heb ook lang, dik haar, maar ik kan het rustig een paar dagen niet borstelen, dan zit het nog steeds prima! :)
dat is wel heel fijn vind ik!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:03

dyoka schreef:
Altijd los. :)
Mijn haar is 9 van de 10 keer nog nat van het douchen dus als ik het los doe is het 's ochtends opgedroogd en zit het perfect, borstel erdoor en klaar.
Eerst deed ik het altijd in een staart maar daar krijg ik rare bobbels van als het is opgedroogd. :')
En voor een echte vlecht heb ik net iets te kort haar, en ik heb slag dus dan wordt het nog meer krul en dat wil ik juist niet. :D

Als ik met vlechten in slaap wordt het juist stijler. _O-

onderste rij 2e van rechts.. met dat blauwe vestje. bruin haar!
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7738_n.jpg

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:07

phormicola schreef:
Depende schreef:

Mijn haar klit ook niet, maar het ligt wel gigantisch in de weg!

Ja maar TS zei dat dat een probleem was ;)

Ik heb half lang/lang haar en veel haar, maar het is best dun, heb er eigenlijk geen last van. Heel soms als iemand anders erop gaat liggen. :P

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:12

Knoedel :D

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 22:12

Hallloooo zeg wat veel reacties zo snel al! :wow:
Bedankt allemaal! :D

Ik heb net ook gedoucht, en dan doe ik het meestal in een vlecht, en als ik het dan morgen borstel zit het wel goed! Alleen als ik een keer in de ochtend heb gedoucht zit het dus wel goed de rest van de dag. Maar dan ga ik niet 's avonds nog een keer douchen (tenzij ik heb paardgereden :j ) dus dan zit ik weer met wat ik nou moet doen met m'n haar.

Als ik het in een staart doe, dan is het meestal de volgende dag ook zo, uhm.. Slierterig :') Als ik het dan borstel zit het na een kwartier weer het zelfde. _-:(

Misschien moet ik het maar afknippen.... ~~}>

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 22:14

Oh en trouwens, ik ben ook totáál niet handig met m'n haar. Heb het ook altijd los, alleen met werk en paardrijden vast.

Ik kan geen knot maken, in ieder geval geen mooie.. En zoals een paar al zeiden, boven op je hoofd. Tja.... Ik ben dan serieus een half uur bezig om mijn haar boven op mijn hoofd vast te krijgen. Dan hang ik daar maar in de badkamer met m'n hoofd naar beneden :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:14

Een zijden kussensloop is de oplossing. Had ik ook toen ik nog lange krullen had.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:15

In een klem. Word gek van het haar wat anders in mijn hele bed ligt. Dat vind ik toch zo vies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:15

ik heb ze normaal altijd los. Als ik ze 's avonds doe wassen en met natte haren naar bed ga zitten ze smorgens dan wel verschrikkelijk, maar even stijltang erdoorheen en het zit goed. Als ik ze in een vlecht doe 's avonds als ze nat zijn dan zijn ze 's morgens nog vochtig.

Sandrita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:18

Ik doe ze altijd losjes in n knot..slapen met los haar kan ik niet en kword er zelfs wakker van

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:19

flooredking schreef:
Oh en trouwens, ik ben ook totáál niet handig met m'n haar. Heb het ook altijd los, alleen met werk en paardrijden vast.

Ik kan geen knot maken, in ieder geval geen mooie.. En zoals een paar al zeiden, boven op je hoofd. Tja.... Ik ben dan serieus een half uur bezig om mijn haar boven op mijn hoofd vast te krijgen. Dan hang ik daar maar in de badkamer met m'n hoofd naar beneden :')

Haar door het elastiekje halen, maar net voordat alles erdoor is elastiek er nog een keer omheen en dat herhalen tot je elastiekje vast genoeg zit. Gewoon dubbelvouwen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:20

Toen mijn haar lang was ging het meestal in een vlecht en soms in een losse staart.

Sinds een weekje is het kort en ik hoef er nu totaal niet meer over na te denken. Op een of andere manier zit het áltijd goed, of ik het nou laat opdrogen 's ochtends of dat ik met nat haar ga slapen :D

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:22

Ik slaap altijd met een staart, gewoon normale hoogte.
Af en toe een vlecht als ik met natte haren ga slapen (dan krijg ik andere krullen)
Slapen met los haar vind ik niks, dan lig ik er constant op ik draai nogal veel dus dan trek ik er de hele tijd aan..
haarpijn komt me bekend voor, heb het alleen als ik een hele hoge staart oid heb gehad.
Ik heb btw altijd een zijde kussensloop, geen idee of dat iets helpt om mijn haar in bedwang te houden :P

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:23

ik doe savonds me haar weer goed kammen en me pony ook goed (evt. stijlen) en dan soms nog wat creme erin. S ochtends hoef ik dan alleen even uit te kammen en evt. elastiekje erin.

Maar het maakt denk ik ook wel uit hoe je slaapt. Als je maar zit te draaien dan is je haar natuurlijk ook erg slordig.
Ik slaap gewoon rustig en mijn haar zit natuurlijk niet meteen goed maar ik heb geen knopen erin hangen :)

ik heb redelijk lang krullend haar. :)

Daphnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:25

Heel herkenbaar dat je pijn van je hoofd(huid) hebt als je een dag (hoge) staart in hebt gehad!
Ik doe s'nachts een schuine vlecht, dan lig ik er niet op ;)

Ik heb lang stijl haar

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:26

Ik doe gewoon makkelijk en dat is los met de haren :D

Ik kan de volgende dag gewoon uitkammen, maar ben wel gemiddeld kwartier bezig. Ik heb van mezelf krullen met kroes aan het voorkant, maar straight al jaren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:36

Als ik heb gedoucht (bijna altijd 's avonds, behalve in het weekend) dan doe ik mn haar los, dan droogt het goed, en anders in een losse staart.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:40

Knot of staart :))

los haar vind ik echt verschrikkelijk om mee te slapen :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:46

Vlecht vind ik het fijnst. Gewoon een hele losse.
Staart slaap ik soms ook mee.
Knot gaat het vreselijk van in de klit, dan draait m'n haar helemaal om het elastiekje heen die ik er vervolgens uit moet knippen :+ en los vind ik helemaal vreselijk. M'n haar komt tot op m'n onderrug dus als ik het dan 1x opzij slinger in m'n slaap heeft vriendlief een hap haar in z'n mond.

Overigens heeft vriendje ook lang haar (korter dan mij) en die slaapt er wel los mee, maar ik krijg alsnog bijna elke nacht een keer haar in m'n gezicht. Vreselijk vind ik dat. Bah.