Een knot ook soms maar daar word het vreselijk pluizig en rechtopstaand van
een staart blijft niet zitten.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en ik heb het altijd los. Vind het vervelend slapen als het vast zit. Heb nooit problemen met dat het 's ochtends raar zou zitten, al helemaal als ik douche de avond ervoor zit het prima 
dyoka schreef:Altijd los.
Mijn haar is 9 van de 10 keer nog nat van het douchen dus als ik het los doe is het 's ochtends opgedroogd en zit het perfect, borstel erdoor en klaar.
Eerst deed ik het altijd in een staart maar daar krijg ik rare bobbels van als het is opgedroogd.
En voor een echte vlecht heb ik net iets te kort haar, en ik heb slag dus dan wordt het nog meer krul en dat wil ik juist niet.

phormicola schreef:Depende schreef:Hier altijd los, ik kan echt niet slapen met iets in mijn haar, gelukkig klit het dan ook niet. Misschien kan je andere kussenslopen proberen, zijde of iets anders wat voor minder wrijving zorgt.
Mijn haar klit ook niet, maar het ligt wel gigantisch in de weg!

) dus dan zit ik weer met wat ik nou moet doen met m'n haar.
Als ik het dan borstel zit het na een kwartier weer het zelfde.
flooredking schreef:Oh en trouwens, ik ben ook totáál niet handig met m'n haar. Heb het ook altijd los, alleen met werk en paardrijden vast.
Ik kan geen knot maken, in ieder geval geen mooie.. En zoals een paar al zeiden, boven op je hoofd. Tja.... Ik ben dan serieus een half uur bezig om mijn haar boven op mijn hoofd vast te krijgen. Dan hang ik daar maar in de badkamer met m'n hoofd naar beneden

en los vind ik helemaal vreselijk. M'n haar komt tot op m'n onderrug dus als ik het dan 1x opzij slinger in m'n slaap heeft vriendlief een hap haar in z'n mond.