Knalroodhaar..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:50

Arabelle schreef:
Over kappers gesproken ik heb er de grootst verschrikkelijke moeite mee. Het wordt vaak niet geknipt naar mijn zin, je moet veel geld betalen, moet alleen maar dure shampoos gebruiken voor mijn haar. En als je je haar verft, dan hebben ze daar ook commentaar op. Dus ik zou gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt. Het is tenslotte jouw haar.

Misschien moet jij dan eens een goede kapper zoeken :roll:

TS; ik heb ook altijd rode spoeling in mijn haar en het valt echt wel mee met hoe bleek het je maakt.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:53

Heb al zoveel kappers gehad. Dus het wordt lastig. Wil ook zuinig zijn met mijn haar.

NikkivanOlst

Re: Knalroodhaar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:57

Ik heb een geweldige kapster :j
doet op de centimeter wat ik vraag, zet de verf er in die ik zelf bij de drogist haal en daar ben ik dan 17,50 voor kwijt...

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:59

Dat klinkt niet verkeerd. Ligt er misschien ook aan hoe je bent als mens of ze naar je willen luisteren ja of nee.

Bambi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:01

Knalrood zou ik niet doen, een enkeling kan het hebben, maar ik heb even naar je facebookfoto gekeken en ik denk dat het (zoals hier al gezegd) je heel erg bleek maakt. Wat vind je van koperrood (en dan de wat donkerdere variant, want als je het googelt krijg je nog zo ongeveer 10 verschillende tinten te zien)? Is iets genuanceerder, maar toch rood.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:08

Of een dip dye in je bob? Of je haar zo laten uitdunnen dat je er weer wat mee kan, en dan een dip dye met felrood?

Afbeelding

Thebestonly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 14:38

Ik heb al m'n haar gekleurd en ik heb bij me pony plukjes rood en een paar plukjes naast me pony.
En het staat echt mooi staat me niet bleek Ofzo

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:41

fotoo!!!! ;-)

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:43

benieuwd naar t resultaat!

gelukkig hier geen problemen met haar en werk
zou wat zijn zeg dan zijn me collega en ik gelijk ontslagen
qua tattoos al de helft

Aslien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:46

*komt binnen vallen* ben ook benieuwd naar het resultaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:51

Mijn dochter is net zo oud als jij TS, en heeft nu sinds een maand of 4 zulk knalrood haar. Ook heeft ze een asymmetrisch kapsel, ene kant schouderlange bob en andere kant kort. Het staat haar heel gaaf ! Heel pittig! Ze is van zichzelf vrij donker, ook een iets getinte huid. Maar ze is de kleur nu wel weer zat omdat ze steeds weer naar de kapper blijft lopen omdat de kleur snel vager wordt en ze moet blijven verven om het knal te houden.

Thebestonly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 12:28

Kijk maar op mijn facebook

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 12:38

Ik was ook wel benieuwt naar het resultaat maar ik zie niks op je facebook tenzij ik je denk ik toevoeg. Ik ben ook erg bleek maar rood haar stond me vaak wel erg mooi.

Thebestonly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 13:37

Ja het ziet er mooi uit ik krijg ook heel veel complimentjes.

MirandaDvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:45

Ik ben ook erg benieuwd naar het eind resultaat, de omschrijving klinkt heel leuk.
Alleen valt er op je FB niks te zien voor 'niet vrienden'

Erg jammer

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:46

Ik kan het resultaat ook niet vinden op FB.. ben wel erg benieuwd!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:13

Anoniem schreef:
Mijn dochter is net zo oud als jij TS, en heeft nu sinds een maand of 4 zulk knalrood haar. Ook heeft ze een asymmetrisch kapsel, ene kant schouderlange bob en andere kant kort. Het staat haar heel gaaf ! Heel pittig! Ze is van zichzelf vrij donker, ook een iets getinte huid. Maar ze is de kleur nu wel weer zat omdat ze steeds weer naar de kapper blijft lopen omdat de kleur snel vager wordt en ze moet blijven verven om het knal te houden.

kan zeg het niet beter zelf bijhouden/verven dan? lijkt me een duur grapje om t elke maand bij de kapper te laten verven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:32

Arabelle schreef:
Heb al zoveel kappers gehad. Dus het wordt lastig. Wil ook zuinig zijn met mijn haar.

Blijkbaar nog niet de goeie dan.
Snap dat je zuinig met je haar wil zijn maar dan is het toch juist belangrijk een goeie kapper te hebben?

Ts, ik ben ook wel heel benieuwd naar het resultaat, maar kan het niet zien op je fb, kan je niet hier een foto posten?

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:28

Ik heb ooit ergens in limburg mijn haar ook super mooi rood laten verven. Ik kreeg een pot creme mee waar dus veel roodpigmenten in zaten en die moest ik als masker gebruiken. Werkte perfect maar geen idee wat voor merk het was. Maar zo kon ik het prima thuis bijhouden.