Kan je eerder stoppen met de pil?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:31

Giolli schreef:
Awkward vraag, in de tijd dat ik normaal ongesteld zou moeten worden maar nu zou doorslikken. Kun je in die periode "veilig" seks hebben?

Ja dat kan, maar ik zou niet weten of dat iets is tot op zekere hoogte. Één strip doorslikken kan prima, maar is zou niet weten als je een aantal strips doorslikt of je dan nog net zo beschermt bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:31

vuurneon schreef:
Let er wel op dat je te maken kunt krijgen met doorbraakbloedingen :) dat heb ik zelf altijd als ik de pil langer dan 1 keer doorslik. Dus dat is wel mogelijk.

Dat had ik in het begin ook ja. Dat werd bij mij wel beter maar dat ligt er ook aan hoe sterk je pil is denk ik.

Annepaardoes, ik slik m al jaren door en nog geen kinderen hoor :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:33

Je bent hoe dan ook beschermt hoor, als je doorslikt; ook al zou je een heel jaar doorslikken :

Joolien; bij mij is dat gebleven :j maar goed, dat is voor mij het teken om een stop in te lassen :) en 6 keer per jaar ongesteld is al veel beter dan elke maand!
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 25-02-13 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:33

en de nuvaring is voor jou mogelijk ook een optie, bevat de helft van hormonen tov gemiddelde pil ;) daarmee kan je moeder ook niet komen met t argumet van, zo'n ding zet je voor 5 jaar, das veel te lang enz.. en qua hoeveelheid hormonen heeft ze dus ook geen geldig argument.

wat je eventueel ook nog kan proberen is om met HA een afspraak te maken waarbij die je moeder probeert te overtuigen dat overstappen beter is, of dat hij je naar aanleiding van je klachten een zwaardere pil voorschrijft, omdat je huidige niet voldoende effect heeft voor jou ;)

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:34

Joolien schreef:
Zelf loop ik ook een dag krom als ik ongesteld ben, ik slik mijn pil dan ook door (femodeen) en stop ong 4 keer per jaar. Dat gaat prima en ik word zelfs minder heftig ongesteld.

Na jaren van ellende hier ook een zeer tevreden femodeen gebruiker! Ook ik stop maar 3 à 4 keer per jaar...

En TS, ja je kunt gewoon veilig sex hebben als je doorslikt.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:34

Nuvaringen zijn wel vrij duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:35