Ik ben vooral voor de operatie afgevallen, toen ik bijna niets kon eten zonder een aanval te krijgen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben vooral voor de operatie afgevallen, toen ik bijna niets kon eten zonder een aanval te krijgen.
Je weet maar nooit.
wel nog een paar lange weken aan het revalideren geweest ivm mijn lever..

. love_Soraya schreef:ik hoop voor je dat het bij jou beter gaat dinsdag dan bij mij![]()
wel hebben ze me op een vervelende plaats open gesneden: in me navel, 2 sneetjes aan de rechterkant van mijn buik maar nu komt het 1 precies tussen me borsten en heb daar af en toe nog last van , kan niet meer alle bh's aan omdat de beugel er dan precies opzit..
hadden ze in mijn ogen meer rekening mee mogen houden als vrouw zijnde
love_Soraya schreef:wel hebben ze me op een vervelende plaats open gesneden: in me navel, 2 sneetjes aan de rechterkant van mijn buik maar nu komt het 1 precies tussen me borsten en heb daar af en toe nog last van , kan niet meer alle bh's aan omdat de beugel er dan precies opzit..
hadden ze in mijn ogen meer rekening mee mogen houden als vrouw zijnde
of
Ach zie er niet tegenop maar kon aan de andere kant niet slapen , van het weekend weer 2,5 kilo verloren (Eind november 102,5 en nu 86,5) door die spanning denk ik maar... Voel me nu goed en probeer me gedachten te verzetten , mijn neefje wordt een jaar vandaag
Dus anderhalf uur rijden naar gelderland
.
. Boheme schreef:Ik ook in maart een jaar geleden. Alleen ik heb nog heel veel last. Ben in juni 2012 opnieuw geopereerd omdat ze een aantal stenen waren vergeten. Daarna een acute alvleesklier ontsteking gekregen. Nu nog last van ontlasting, 8 keer per dag naar de wc. Pijn in buik en darmen. Bloed, echo, mri en ct laten geen afwijkingen zien. Nu 13 maart nog een darm en maag onderzoek. Ik ben hierdoor mijn baan verloren en weet niet wanneer ik weer aan het werk kan.
Annabel schreef:Annabel schreef:Van deze operatie ga je heel erg afvallen..
Ja mijn moeder echt veel!
ze was vroeger echt tonnetje rond
en in de periode rondom/ na operatie ineens in paar maanden tijd wel zo'n 30/40 kg kwijt binnen No-Time was ze op normaal gewicht en ondertussen is ze nog steeds erg slank 
Myra87 schreef:Hier trouwens ook 4 sneetjes, in 1 navel, 2 rechts op de buik, en 1 op mijn bovenbuik, dus niet tussen de borsten. Lijkt me trouwens ook een hoge plaats, want idd, daar zit je borstbeen..
love_Soraya schreef:Myra87 schreef:Hier trouwens ook 4 sneetjes, in 1 navel, 2 rechts op de buik, en 1 op mijn bovenbuik, dus niet tussen de borsten. Lijkt me trouwens ook een hoge plaats, want idd, daar zit je borstbeen..
hmm mischien noem ik het verkeerd maar bij mij zit de snee dus precies waar al me bh's zitten met de beugel dus net iets onder mijn borsten.. super irritant gevoel, heb nu vaak sloggi aan, kan veel bh's niet meer goed verdragen![]()
Ik hoop Annick dat het allemaal goed is verlopen!!