Hoe overleef ik...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 12:12

Plien91 schreef:
Wat bij mij helpt is liggen en vooral niet teveel bewegen. Zodra ik ook maar een teen buig moet ik alweer plassen.

Haha :') zodra ik een teen buig.

Ja herkenbaar. Zit nu ook op een bepaalde manier onderuitgezakt op de bank. Rechtop gaat niet want dan begint t weer te drukken.

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 12:53

LovingTweety schreef:
Allejandro schreef:
Euh ik snap niet waarom je bij blaasontsteking op het toilet moet blijven?! Je mag er wel af hoor :Y).

Nooit gehad zeker :D

Ik gebruik er altijd cranberry sap naast, dan voel je vrij snel verlichting. En heeeeeeel veel drinken, ik probeer altijd een 1,5 liter met een uur leeg te drinken.

Sterkte TS, ik ken het gevoel!

Ja dit moet je doen..heeeeeel veel drinken, cranberry sap ....vitamine C.....

Hoop dat d ekuur snel aanslaat, blaasontsteking is zoooooo vervelend. Bad hangen kan ook helpen....sterkte..

Mars

Re: Hoe overleef ik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 12:56

Och meis, ik weet wat je voelt.
Ik heb 2 jaar lang non stop blaasontstekingen gehad, 2 urologen verder is de laatste keer nu eindelijk eens een aantal weken geleden, fijn om eens gewoon zonder pijn naar de wc te kunnen. D mannose/cranberry hielp bij mij ook geen sikkepit, wel is het goed om heel veel water te drinken. En wachten tot de AB zn werk gaat doen, dat kan best snel gaan overigens.

Tip die ik je mee wil geven is een lekker warme kruik op je buik leggen, dat werkt ontspannend.

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:22

Ik heb nog wel een goede tip (werkt bij mij tenminste erg goed): elke dag een cranberry bruistablet van de hema drinken en het verdwijnt als sneeuw voor de zon :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:16

Je kan ook een luier aantrekken en gaan en staan waar je wil :')