Vind jij je lengte prima?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:11

Ik ben ruim 1.80, precies weet ik het niet.. Ik vind het ook niet fijn. Was liever 10 cm korter geweest. Ik draag wel hakken, maar voel me altijd wel wat ongemakkelijk.. Ik heb geen hele lange benen, maar wel een heel lang bovenlijf, dus kleding is een ramp.. Gelukkig heb ik een leuke vriend van ruim 1.90, dus dan voel ik me ook lekker klein :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:12

ik ben 1.63. Van mij mag het zo wel blijven eigenlijk :j

Laura__xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:13

Ik ben 1,72 ik ben eigenlijk heel blij met mijn lengte! :)

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:14

Met 1,83 kun je idd overal bij en in een drukke metro of grote groepen sta je niet zo 'in de mensen' met je gezicht. Was al heel vroeg lang (1,72 bij eind 11 jaar) en het is lastig met kleding, broeken en jurken zijn vaak te kort en shirts/truitjes vallen op andere hoogtes (heb nu een galajurk gevonden bij de mango die bij mij op de grond komt!). Gelukkig heb ik niet zulke grote voeten 39/40. Nu heb ik meer lange vrienden maar vroeger waren mijn beste vriendinnen echt allemaal een heel stuk kleiner was ik net een giraffe. Hakken draag ik gewoon als je maar loopt met vertrouwen, en gelukkig zijn er grote warmbloeden (die arabiertjes van vroeger dat past echt niet meer) maar een 5 a 10 cm kleiner wat handiger was geweest.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:16

Ik ben 1,73 / 1,75 (moet weer nodig opmeten :') )
Had graag ongeveer 5 cm kleiner willen zijn, kan ik killer heels dragen zonder dat je je zo lang voelt.

ankehoix

Re: Vind jij je lengte prima?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:19

Ik ben ongeveer 1.77 en ik draag gewoon hakken wanneer ik daar zin in heb :+
't doet me niet zoveel dat anderen me dan te lang vinden, ik vind het leuk.
Ik had een vriendje van 1.97 maar daar heb ik een einde aan gemaakt :=

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:20

ankehoix schreef:

Aan hem of de relatie :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:21

Ik ben 1,78 en vrij smal dus shirtjes zijn altijd te kort bij de mouwen en broeken zijn ook een ramp omdat ik wel weer een kont heb. _O-

Ik was liever 1.60 geweest kon ik nog een beetje ponyhopsen!

ankehoix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:22

Mear schreef:
ankehoix schreef:

Aan hem of de relatie :Y)

No comment :x '

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:23

8nnemiek schreef:
Ik ben 1.72 en mijn vriend is 1.93.. Niet heel erg handig :Y) Ik moet op m'n tenen staan om bij em te komen, en dan nog moet ie bukken :+ Ik loop zelf het liefst op lekker makkelijke gympies of wandelschoenen rond, maar heb toch maar een paar onhandige hakkenschoenen staan zodat het verschil niet zo belachelijk groot lijkt als we uit gaan :Y)
Ik had het dus niet erg gevonden om 10 cm groter te zijn.

Euhh, niet erg handig??
Ik 'date' op het moment met iemand van 2.02.. zoals ik al zei, ik ben 1.65 :')
Dat is pas niet handig _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:23

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:24

Just_Sannee schreef:
Euhh, niet erg handig??

Dat is gewoon standaard een krukje mee nemen. _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:24

MarlindeRooz schreef:
Ik ben 1,78 en vrij smal dus shirtjes zijn altijd te kort bij de mouwen en broeken zijn ook een ramp omdat ik wel weer een kont heb. _O-

Ik was liever 1.60 geweest kon ik nog een beetje ponyhopsen!

*\o/* *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:26

Oja ik pas nog wel op een C pony hé! _O-
Afbeelding

MelanieB

Ik ben 1.76 en heel tevreden daarmee :j

(rijd ook op een kleine 1.40 D pony hoor :)) )

mooney

Ik ben 1.62 en ben er super tevreden mee.
Ik kan heerlijk op pony's hobbelen, het is makkelijk om me een weg door mensenmassa's te banen (zolang je geen elleboog in je gezicht krijgt :') ) En kleding voor kleding kijk ik gewoon bij de kinderafdeling als ze het bij de volwassenen niet hebben.
Natuurlijk is het soms onhandig, want je ziet mij op stal veel eerder met een krukje slepen om ergens bij te kunnen en het hoogste vak in de supermarkt :') Dan kijk ik gewoon of niemand er is en dan klim ik even in het rek haha.
Maar over het algemeen, helemaal niets te klagen.

Jildau

Ik doe ook aan ponyhopsen en ben 1,78 haha. Ligt eraan wat voor poownie het is natuurlijk!

Maar ik zou ook heel graag een beetje kleiner willen zijn al vind ik het niet meer zo erg als dat ik het vroeger vond. Enige vervelende is dat ik op de één of andere manier wel altijd kleine vriendinnen heb en om die reden trek ik nooit hakken aan met stappen ofzo. Daar voel ik me gewoon niet prettig bij omdat ik er dan bovenuit toren. Dat vind ik soms wel jammer!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:27

Ik ben 1.82 en had ook graag wat kleiner geweest... Vooral in praktisch opzicht, met broeken kopen ben je beperkt tot wat je toevallig tegenkomt/online (lengte 36) en betaalbare, leuke schoenen zijn ook een uitdaging.. (maat 42)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:28

mooney schreef:
Ik kan heerlijk op pony's hobbelen, het is makkelijk om me een weg door mensenmassa's te banen (zolang je geen elleboog in je gezicht krijgt :') ) En kleding voor kleding kijk ik gewoon bij de kinderafdeling als ze het bij de volwassenen niet hebben.
Natuurlijk is het soms onhandig, want je ziet mij op stal veel eerder met een krukje slepen om ergens bij te kunnen en het hoogste vak in de supermarkt :') Dan kijk ik gewoon of niemand er is en dan klim ik even in het rek haha.

Dit had ik een keer terwijl ik dus vrij lang ben!! en toen zat ik bijna vast in de koeling..
achterlijke manier van opstapelen bij de jumbo.
Ze hadden het zo gedaan dat het tot aan de bovenkant vol zat met bakjes kruidenboter.. Maar er zat een randje voor waardoor het onmogelijk werd. _O-

Vreselijk, ik lag bijna languit in die koeling. :')

SayaJones

MarlindeRooz schreef:
Just_Sannee schreef:
Euhh, niet erg handig??

Dat is gewoon standaard een krukje mee nemen. _O-

Geef mij maar een ladder _O-

MarlindeRooz

Jildau schreef:
Ik doe ook aan ponyhopsen en ben 1,78 haha. Ligt eraan wat voor poownie het is natuurlijk!

Maar ik zou ook heel graag een beetje kleiner willen zijn al vind ik het niet meer zo erg als dat ik het vroeger vond. Enige vervelende is dat ik op de één of andere manier wel altijd kleine vriendinnen heb en om die reden trek ik nooit hakken aan met stappen ofzo. Daar voel ik me gewoon niet prettig bij omdat ik er dan bovenuit toren. Dat vind ik soms wel jammer!

Een shetlander _O-

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:29

Ik ben 1.66m en erg blij met mijn lengte :) Mijn vriendinnen zijn allemaal langer dan 1.75m en maken altijd grapjes over dat ik klein zou zijn, maar daar kan ik echt niet mee zitten haha. Ben er dus juist erg blij mee: pas ook op pony's nog enigszins, nooit problemen gehad met mannen die kleiner zijn dan ik, kan de meest hoge hakken dragen zonder dat ik boven iedereen uittoren :)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:30

MarlindeRooz schreef:
mooney schreef:

Dit had ik een keer terwijl ik dus vrij lang ben!! en toen zat ik bijna vast in de koeling..
achterlijke manier van opstapelen bij de jumbo.
Ze hadden het zo gedaan dat het tot aan de bovenkant vol zat met bakjes kruidenboter.. Maar er zat een randje voor waardoor het onmogelijk werd. _O-

Vreselijk, ik lag bijna languit in die koeling. :')

Dat had ik willen zien :')

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:31

Ik ben 1.62 en vind het opzich wel prima. Helaas heb ik ook nog eens schoenmaat 34 dus ik ben vrijwel altijd 'schattig'. Ik had best wat langer willen zijn, ik kan vaak niet overal bij en broeken zijn standaard te lang. In de supermarkt klim ik gewoon in de rekken en ik heb de mazzel dat ik vrij lenig ben waardoor ik me bijna altijd wel red haha. Al mijn (mannelijke) vrienden zijn een stuk langer dan ik, dus bij een feestje resulteert dat nog weleens in staan op een bierkratje .... of 2: http://i48.tinypic.com/24q7mkh.jpg eens een kabouter, altijd een kabouter :D
Laatst bijgewerkt door Abracadabra9 op 20-02-13 10:33, in het totaal 2 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:32

Ik bedoel zo'n koeling hé.
http://www.levensmiddelenkrant.nl/uploa ... 40x630.jpg

Daar zit bovenaan zo'n randje en het was nog hoger dan dat opgestapeld en helemaal stampesvol.
Dus ik moest een uit het midden pakken en dat moest met 2 handen dus ik stap in die koeling..
Daar ging het mis. _O-

Dus op dat moment wens je dat je 1.90 bent. _O-
Maar dan ben ik over het algemeen toch liever 1.55/1.60