Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

8nnemiek schreef:Ik ben 1.72 en mijn vriend is 1.93.. Niet heel erg handigIk moet op m'n tenen staan om bij em te komen, en dan nog moet ie bukken
Ik loop zelf het liefst op lekker makkelijke gympies of wandelschoenen rond, maar heb toch maar een paar onhandige hakkenschoenen staan zodat het verschil niet zo belachelijk groot lijkt als we uit gaan
![]()
Ik had het dus niet erg gevonden om 10 cm groter te zijn.

) En kleding voor kleding kijk ik gewoon bij de kinderafdeling als ze het bij de volwassenen niet hebben.
Dan kijk ik gewoon of niemand er is en dan klim ik even in het rek haha.mooney schreef:Ik ben 1.62 en ben er super tevreden mee.
Ik kan heerlijk op pony's hobbelen, het is makkelijk om me een weg door mensenmassa's te banen (zolang je geen elleboog in je gezicht krijgt) En kleding voor kleding kijk ik gewoon bij de kinderafdeling als ze het bij de volwassenen niet hebben.
Natuurlijk is het soms onhandig, want je ziet mij op stal veel eerder met een krukje slepen om ergens bij te kunnen en het hoogste vak in de supermarktDan kijk ik gewoon of niemand er is en dan klim ik even in het rek haha.
Maar over het algemeen, helemaal niets te klagen.

Jildau schreef:Ik doe ook aan ponyhopsen en ben 1,78 haha. Ligt eraan wat voor poownie het is natuurlijk!
Maar ik zou ook heel graag een beetje kleiner willen zijn al vind ik het niet meer zo erg als dat ik het vroeger vond. Enige vervelende is dat ik op de één of andere manier wel altijd kleine vriendinnen heb en om die reden trek ik nooit hakken aan met stappen ofzo. Daar voel ik me gewoon niet prettig bij omdat ik er dan bovenuit toren. Dat vind ik soms wel jammer!
Mijn vriendinnen zijn allemaal langer dan 1.75m en maken altijd grapjes over dat ik klein zou zijn, maar daar kan ik echt niet mee zitten haha. Ben er dus juist erg blij mee: pas ook op pony's nog enigszins, nooit problemen gehad met mannen die kleiner zijn dan ik, kan de meest hoge hakken dragen zonder dat ik boven iedereen uittoren
MarlindeRooz schreef:mooney schreef:Ik ben 1.62 en ben er super tevreden mee.
Ik kan heerlijk op pony's hobbelen, het is makkelijk om me een weg door mensenmassa's te banen (zolang je geen elleboog in je gezicht krijgt) En kleding voor kleding kijk ik gewoon bij de kinderafdeling als ze het bij de volwassenen niet hebben.
Natuurlijk is het soms onhandig, want je ziet mij op stal veel eerder met een krukje slepen om ergens bij te kunnen en het hoogste vak in de supermarktDan kijk ik gewoon of niemand er is en dan klim ik even in het rek haha.
Maar over het algemeen, helemaal niets te klagen.
Dit had ik een keer terwijl ik dus vrij lang ben!! en toen zat ik bijna vast in de koeling..
achterlijke manier van opstapelen bij de jumbo.
Ze hadden het zo gedaan dat het tot aan de bovenkant vol zat met bakjes kruidenboter.. Maar er zat een randje voor waardoor het onmogelijk werd.
Vreselijk, ik lag bijna languit in die koeling.