Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hmmpf.
Prikt een beetje meer niet! Helaas heeft het bij mij niet gewerkt. Volgende keer ga ik gewoon vragen of ze het er heel lang op wilt houden
Dan maar littekens.
Maar het was dus gewoon direct op mijn huid. MaNdiii schreef:Ik had een hele grote onder mijn voet ( denk een aantal bij elkaar die 1 geworden was) heb hem bij de arts laten bevriezen was niet echt pijnlijk maar had geen effect. Toen een keer op vakantie bij een Turkse apotheek gevraagd naar iets en daarmee groeide die naar buiten wat ook best pijnlijk was ( na het douche kon ik er stukjes afknippen) en nu is die weg. Maar bevriezen is echt niet het ergste hoor zou het gewoon proberen.
. Peppertree schreef:MaNdiii schreef:Ik had een hele grote onder mijn voet ( denk een aantal bij elkaar die 1 geworden was) heb hem bij de arts laten bevriezen was niet echt pijnlijk maar had geen effect. Toen een keer op vakantie bij een Turkse apotheek gevraagd naar iets en daarmee groeide die naar buiten wat ook best pijnlijk was ( na het douche kon ik er stukjes afknippen) en nu is die weg. Maar bevriezen is echt niet het ergste hoor zou het gewoon proberen.
Weet je nog hoe dat heette?
Heb er ook een onder mijn voet waar ik alles al 10 x voor heb geprobeerd. Twee pakjes Wartner, vijf keer aanstippen bij de huisarts, een keer bevriezen bij de dermatoloog en zelf aanstippen met monochrolide azijnzuur. Aanstippen met teatree en inzwachtelen met groene leem... enzovoort..
Ook heb ik het een paar keer zelf weggesneden en samen met vaseline/salicylzuur onder ductape gezet voor zes weken. Dat laatste leek te helpen maar hij is toch weer terug. Ben nu weer bezig met de monochloride azijnzuur. Jammer genoeg zorgt dit ervoor dat ik een dag na het aanstippen bijna niet kan lopen omdat mijn voet dan helemaal dik en ontstoken is.
Dus... je zou kunnen zeggen dat ik wel toe ben aan een duurzame oplossing.
.. Weet je nog hoe de behandeling of het apparaat heette? Peppertree schreef:Ehhm. Die plaatsnaam zegt me zo niets, dus ik denk van niet. Heb er ondertussen wel wat voor over dus ga het even opzoeken!
Edit: Opgezocht: dat ligt echt enorm uit de richting.. Weet je nog hoe de behandeling of het apparaat heette?
. Overigens was het voor mij ook 2,5 uur rijden, maar was er wel vanaf na een paar keer.