Hoef je niet voor naar de huisarts.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jikkeee schreef:@suikermeisje,
Goed punt. Daar heb je echt een goed punt.
Toch ben ik kwa vieze beestjes in mij toch liever voor even naar de huisarts, ookal mag ik hem echt niet. Maar dat verschilt inderdaad per persoon.
(en dat heb ik totaal niet, kuch
)suikermeisje schreef:Jikkeee schreef:@suikermeisje,
Goed punt. Daar heb je echt een goed punt.
Toch ben ik kwa vieze beestjes in mij toch liever voor even naar de huisarts, ookal mag ik hem echt niet. Maar dat verschilt inderdaad per persoon.
Ik hou er juist niet van om naar de HA te gaan, kost tijd(en dat heb ik totaal niet, kuch
)
Maar snap je wel hoor, haha.
. Vind het uitstapje naar de HA altijd wel grappig. Ben altijd benieuwd wat mensen hebben (studeer ook in medische richting).

SCC schreef:naar de apotheek gaan en anti worm middel halen !
wormen eten je darmen van binenuit op mocht je het te lang laten zitten..
wil je niet gek maken of zo, maar het is wel serieus.
. De meest voorkomende variant is nog steeds de doodnormale kleine witte die hooguit zorgt voor zeer vervelende irritatie op nog vervelender plekken. Ook als je ze al een tijdje zou hebben. Gewoon het juiste middeltje van apotheek en alles is opgelost
.
. Caira schreef:dat zijn gewoon aarsmaden, vervelend, jeukend maar niets ernstigs. Laat je niet gek maken door die mutsen hier. Gewoon even naar de apotheek Mebendazol halen en je bent er zo vanaf!
delvira schreef:SCC schreef:naar de apotheek gaan en anti worm middel halen !
wormen eten je darmen van binenuit op mocht je het te lang laten zitten..
wil je niet gek maken of zo, maar het is wel serieus.
daar heb ik nog nooit van gehoord.......
sunshine schreef:Caira schreef:dat zijn gewoon aarsmaden, vervelend, jeukend maar niets ernstigs. Laat je niet gek maken door die mutsen hier. Gewoon even naar de apotheek Mebendazol halen en je bent er zo vanaf!
hoezo laat je niet gek maken door die mutsen hier?
volgens mij zitten er goede adviezen tussen hoor, dus wat bedoel je?
suikermeisje schreef:Bij de paarden gaan we ook niet langs de dierenarts (en laten ook geen onderzoek doen). Nog nooit 1 doodgegaan aan wormen (enkel van ouderdom). En hebben er heel wat gehad
plovesb schreef:lintwormen kunnen toch echt wel een hoop binnenin opeten hoor, Maar zoals ik hier lees gaat het om een andere variant