Heb jarenlang de pil geslikt van de Diane t/m de lichtste (geen idee meer welk merk). Allerlei kleine en grote bijverschijnselen gehad van migraine-aanvallen (met dank aan de Diane), zwaarder en pijnlijker menstruatie tot zeer lage zin/puf in sex.
Ben in eind 2007 voor het eerst gestopt met de pil. Heerlijk was dat! Pijnlijke menstruatie was gelijk weer weg en de lust kwam ook weer terug, enig 'nadeel' was wel dat ik in augustus 2008 zwanger werd (wel zeer welkom hoor
).Na de bevalling toch weer begonnen met de pil (lichtste in zijn soort) maar na 1,5 jaar riep mijn man weer "Gooi dat ding alsjeblieft weer aan de kant!"
En nu... weer met zwangerschapsverlof te wachten op beeb nr. 2
Na deze vind ik het wel mooi geweest, zowel wat kids krijgen betreft als met anticonceptie, dus hubby mag nu wat gaan doen en een bezoekje gaan brengen aan de HA voor een doorverwijzing
Ik wil in ieder geval geen (kunstmatige) hormonen meer in mijn lijf, zo zonder bevalt mijn veel beter op die 2 nadelen na: kans op zwanger worden en dat je niet op de dag exact weet wanneer je ongesteld wordt.
Verder ideaal!