Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joscaa schreef:Bah, wat vervelend Marijke....Snap dat het vervelend is, vooral omdat je altijd thuis-gebonden blijft zolang je paarden daar gewoon staan.
Hopen dat het gauw opknapt, keertje kickboxen?
mymy schreef:Ja maar dat is dan toch je eigen keus?
Je kan ook op jezelf gaan wonen en je paarden ergens anders stallen/weg doen.
Bedoel als je volwassen bent heb je toch een keuze hierin, als je weet dat je vader niet gaat veranderen.
Bv vrijwilligers werk doen als je het allemaal niet trekt < dan denk ik, dan stop je daar toch mee??
Bv het huis poetsen/elke dag koken> dan doe je dat toch niet meer?
Niemand die jou dwingt dit te doen toch?
De enige die dit kan veranderen ben je zelf.. Als iets niet werkt voor jou moet je een andere richting opgaan hoe moeilijk dat ook is!
En ja hulp zoeken is een goede stap hierin, je kan jou omgeving niet veranderen maar jezelf wel.

aan de pil ging kreeg ik dit ook heel erg. Iedereen gooide het op verleden etc maar uiteindelijk is er een bloedtest gedaan waarbij ze mijn hormoonhuishouding onder de loep hebben genomen en daar kwam uit dat ik teveel oestrogeen aanmaakt en dan nog de pil erbij............dat was dubbel op!En ja.........daar kan je heel boos van worden! Ik ben overgegaan op de prikil en toen waren mijn buien ook over.
) en hij wil graag bij de praktische dingen helpen , of dingen voor je doen , want zo kan hij laten zien dat ...