Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
merel40 schreef:Change_ schreef:Hoezo zou een kind een eetstoornis ontwikkelen als je het leert gezond eten? Mij lijkt het nooit te vroeg ook niet voor een 11 jarige er zijn zat ouders die dit niet meenemen in de opvoeding
mee eens
Change_ schreef:Hoezo zou een kind een eetstoornis ontwikkelen als je het leert gezond eten? Mij lijkt het nooit te vroeg ook niet voor een 11 jarige er zijn zat ouders die dit niet meenemen in de opvoeding
merel40 schreef:Change_ schreef:TS heb je het al met je moeder over gehad over dat je jezelf te dik vind?
Je valt toch af als je gezond eetAfvallen hoef niet ongezond te zijn als je het maar goed doet!
die vind ook dat ik een buik heb!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kun je het met haar er niet over hebben om eens een keer langs een dietiste te gaan? Dan leert ze misschien zelf ook wel om gezonder voor jou te koken
Samiyah schreef:Change_ schreef:Hoezo zou een kind een eetstoornis ontwikkelen als je het leert gezond eten? Mij lijkt het nooit te vroeg ook niet voor een 11 jarige er zijn zat ouders die dit niet meenemen in de opvoeding
TS wil 12 kilo afvallen op haar 11e terwijl haar gewicht me absoluut niet zwaar in de oren klinkt. Ja, ik denk dat ze zeker een eetstoornis aan het ontwikkelen is, als ze op deze leeftijd hier al mee bezig is...
Samiyah schreef:Change_ schreef:Hoezo zou een kind een eetstoornis ontwikkelen als je het leert gezond eten? Mij lijkt het nooit te vroeg ook niet voor een 11 jarige er zijn zat ouders die dit niet meenemen in de opvoeding
TS wil 12 kilo afvallen op haar 11e terwijl haar gewicht me absoluut niet zwaar in de oren klinkt. Ja, ik denk dat ze zeker een eetstoornis aan het ontwikkelen is, als ze op deze leeftijd hier al mee bezig is...