Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) bterlaan schreef:Is dat een wollen trui op de foto's, Dreamy? Of kunststof? Wol wil nog wel eens erg irriteren, dus kijk daar ook mee uit en draag geen wol. Omdat het op de foto's lijkt, dat het meeste aan de rand van je trui zit. Denk ook aan de wasmiddelen, die met die moderne zuinig-met-water machines in (on)behoorlijke hoeveelheden in het wasgoed achterblijven. Probeer anti-allergische wasmiddelen.
Dat was meer om het tussendoor vet te houden. Maar dat lijkt niet echt extra te werken ofzo 
Zo kan het dus ook.
Ik weet ook niet precies het hoe en waarom, maar dit wat het antwoord wat ik van mijn (toen nieuwe) huisarts kreeg, toen ik zei dat ik geen hormoonzalven meer wilde smeren ivm het pigmentverlies .. Rebel_Jits schreef:Klinkt precies als eczeem, hihi. Je kan het wel verminderen met een zalfje en hopen dat je eroverheen groeit, maar als je pech hebt, blijft het terugkomen.
Ik heb jaaaaren geleden ook eczeem gehad op m'n oogleden. Zalfje en het was weg. En afgelopen herfst kwam het ineens weer terugZo kan het dus ook.
ik ben alweer een jaar zo goed als eczeemvrij, zonder een bepaald (voedings)middel uit mijn leven te schrappen

Dan hopen dat ik daar een leuke vent tegen het lijf loop, kan ik daar blijven en heb ik nooit meer last van eczeem..
Maar zelf heb ik ook eczeem en sinds iets van 2 jaar ook onder mijn oksels (en soms ook op de zijkanten van mijn ribben zeg maar). Hierdoor ben ik de deo van Neutral gaan gebruiken en heb er heel lang geen last maar van gehad. Toen heb ik een andere deo geprobeerd ook zonder alcohol en parfum enzo maar meteen kwam het weer terug. En sinds ik dus een andere deo heb geprobeerd krijg ik het ook door douchegel. Tot nu toe is het alleen maar met die van Dove gebeurd, dus ik weet niet of het per merk verschild. Maar sinds het met die van Dove is gebeurd was ik mijn lichaam met van die intiemzeep. Dus je zou ook een wat huidvriendelijkere douchegel kunnen proberen.
En van kleding met elasthan erin.