Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Thioro schreef:Hoe oppervlakkig ben je dan.
Kijk ik vind het ook prachtig hoor, mooi opgemaakte ogen maar als iemand daar geen zin in heeft is dat toch net zo goed.
Het is ook net hoe mensen je gewend zijn: als je altijd mascara/eyeliner op hebt zie je er idd vermoeid uit als je dat een keer niet doet. Als je nooit make-up ophebt vragen ze bij 1 lik mascara naar welk galabal je gaat.
Ik weet dat ik veel beter sta met een beetje mascara op en in m'n vrije tijd doe ik het dan wel eens op als ik uit de deur ga. Maar niet om te werken, dat beetje mascara compenseert niet het verwaaide kapsel en de 'ik ben in weer en wind buiten' look.
Ik heb donker haar/wimpers en bij mij valt het verschil al gigantisch op met of zonder make up, bij echt lichtblonde/rosse mensen is dat verschil idd enorm. Juist leuk toch dat àls je dan eens make-up opdoet, het 'wow' effect veel groter is.
heb ik gehad op m'n 15e,. toen ik een keer op moest treden, had vriendinnen nota bene foto laten zien van jurk die ik zou dragen.. dat meisje met die jurk hadden ze wel gezien, maar ze dachten echt dat ik dat niet was

rowo schreef:Met of zonder make up moet geen verschil maken. Iig niet of je serieus genomen moet worden of niet.
Ik heb zelf ook blonde wimpers en wenkbrauwen. Ik heb daarom juist ALTIJD make up op.... uiteraard afgezien van zondagen of als ik naar het paard ga. Zonder vind ik echt lelijk en mensen vragen dan zelfs of ik wel lekker in orde ben
Ik persoonlijk vind het ontzettend lelijk als mensen met hele lichte wimpers geen make up op hebben. Met make up vind ik ogen veel sprekender. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Maar zie er wel kaal uit, alsof ik niet genoeg heb geslapen. Haha
denk dat je dat effect pas krijgt als mensen gewend zijn aan hoe je er met make-up uit ziet. 
Aleeneh schreef:Tsja, make-up staat bij mij gewoon erg onnatuurlijk vind ik, veel te donker voor mijn gezicht. Ik heb er nog geen gevonden die bij mij wel staan. Bovendien, zo lang ik niet regelmatig make-up draag, valt het ook niet op dat ik er "ziek" uit zie als ik het niet op hebdenk dat je dat effect pas krijgt als mensen gewend zijn aan hoe je er met make-up uit ziet.
Ze kan zich toch weleens gruwelijk vergissen dan. Moet ze eens op een technische universiteit gaan rondlopen. De meeste vrouwen die ik daar tegenkwam droegen geen make-up maar zou ik toch maar wel serieus nemen

Zo iemand kan ik ná zo'n uitspraak niet meer serieus nemen.
Anoli schreef:Doe ik ook nietZo iemand kan ik ná zo'n uitspraak niet meer serieus nemen.
We doen allebei totaal niet meer de moeite om met elkaar te praten want we nemen elkaar niet serieus, haha 
_Nancy schreef:Ook bruin vind ik eigenlijk niet echt wat. Wel geprobeerd hoor.Als je het te donker vindt, zou je ook nog eens bruin kunnen proberen.
Daar ben ik mee begonnen, gebruik nu wel zwart.
maroescha schreef:Je bent mooi zoals je bent