"Mensen zonder make-up kan ik niet serieus nemen"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:05

Ik snap dat je stomverbaasd bent over zo'n uitspraak. Ik kan er dan eigenlijk ook niets opzeggen.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:06

Wat heeft make-up nou in vredesnaam met serieus genomen te worden te maken?
(Oef, een wel heel erg onbedoelde vrijdagmiddag opmerking :') )
Maar zoiets raakt echt kant noch wal...

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:09

Waarschijnlijk ziet zij er niet uit zonder make-up en jij wel :D

Niet serieus nemen dit soort types, volledig boven staan en zeker niet eens vrienden mee willen zijn.
Dit soort mensen zit toch niemand op te wachten, maar dat hebben ze zelf vaak niet door.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:10

Met of zonder make up moet geen verschil maken. Iig niet of je serieus genomen moet worden of niet.

Ik heb zelf ook blonde wimpers en wenkbrauwen. Ik heb daarom juist ALTIJD make up op.... uiteraard afgezien van zondagen of als ik naar het paard ga. Zonder vind ik echt lelijk en mensen vragen dan zelfs of ik wel lekker in orde ben :+
Ik persoonlijk vind het ontzettend lelijk als mensen met hele lichte wimpers geen make up op hebben. Met make up vind ik ogen veel sprekender. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:10

Thioro schreef:
Hoe oppervlakkig ben je dan :') .

Kijk ik vind het ook prachtig hoor, mooi opgemaakte ogen maar als iemand daar geen zin in heeft is dat toch net zo goed.
Het is ook net hoe mensen je gewend zijn: als je altijd mascara/eyeliner op hebt zie je er idd vermoeid uit als je dat een keer niet doet. Als je nooit make-up ophebt vragen ze bij 1 lik mascara naar welk galabal je gaat.
Ik weet dat ik veel beter sta met een beetje mascara op en in m'n vrije tijd doe ik het dan wel eens op als ik uit de deur ga. Maar niet om te werken, dat beetje mascara compenseert niet het verwaaide kapsel en de 'ik ben in weer en wind buiten' look :+ .
Ik heb donker haar/wimpers en bij mij valt het verschil al gigantisch op met of zonder make up, bij echt lichtblonde/rosse mensen is dat verschil idd enorm. Juist leuk toch dat àls je dan eens make-up opdoet, het 'wow' effect veel groter is.

tot aan niet meer herkennen aan toe :j _O- heb ik gehad op m'n 15e,. toen ik een keer op moest treden, had vriendinnen nota bene foto laten zien van jurk die ik zou dragen.. dat meisje met die jurk hadden ze wel gezien, maar ze dachten echt dat ik dat niet was :') :Y)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:12

Wat een belachelijke opmerking. :')

Ik heb ook heel licht blonde wenkbrauwen en wimpers, maar ik vind dat juist helemáál niet mooi. Ik draag dus wel altijd mascara en ik verf mijn wenkbrauwen, maar dat is gewoon omdat ik me er dan niet prettig bij voel als ik het niet op heb. Vind het bij andere mensen eigenlijk ook niet mooi, als ze zulke lichte wenkbrauwen en wimpers hebben, maar iedereen moet toch lekker zelf weten of ze dan make-up op willen doen of niet? Zou daarom iemand echt niet minder serieus nemen. :+

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:13

rowo schreef:
Met of zonder make up moet geen verschil maken. Iig niet of je serieus genomen moet worden of niet.

Ik heb zelf ook blonde wimpers en wenkbrauwen. Ik heb daarom juist ALTIJD make up op.... uiteraard afgezien van zondagen of als ik naar het paard ga. Zonder vind ik echt lelijk en mensen vragen dan zelfs of ik wel lekker in orde ben :+
Ik persoonlijk vind het ontzettend lelijk als mensen met hele lichte wimpers geen make up op hebben. Met make up vind ik ogen veel sprekender. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Ik heb ook blonde wimpers en zowat onzichtbare wenkbrauwen.
Gebruik nu wel make-up maar tot mijn 18e heb ik nooit gebruikt gehad.

Ik zie er echt niet ziek uit als ik niks op heb :+ Maar zie er wel kaal uit, alsof ik niet genoeg heb geslapen. Haha

Spirit

Re: "Mensen zonder make-up kan ik niet serieus nemen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:14

Ja, ik vind dat ik ook 0,0 uitstraling heb zonder make-up.
Weet niet of dat echt zo is, maar zo zie ik het zelf. :')

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 13:17

Tsja, make-up staat bij mij gewoon erg onnatuurlijk vind ik, veel te donker voor mijn gezicht. Ik heb er nog geen gevonden die bij mij wel staan. Bovendien, zo lang ik niet regelmatig make-up draag, valt het ook niet op dat ik er "ziek" uit zie als ik het niet op heb :+ denk dat je dat effect pas krijgt als mensen gewend zijn aan hoe je er met make-up uit ziet.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:18

Dat is wel waar, de eerste keer dat ik mascara op deed vond ik het ook heel raar en overdreven staan.
Maar nu kan ik niet meer zonder. :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:18

Ik kan mensen die dat zeggen niet serieus nemen :')

Rare uitspraak.
Ik draag nooit make-up. Het staat me raar, ik vind het een gedoe en ik kan er meestal ook niet tegen (krijg traanogen enzo). Ik ben ook erg blond en mijn wenkbrauwen zijn amper zichtbaar.
Soms gebruik ik wel foundation want ik heb wel erg rode wangen altijd. Oh en heeel soms gebruik ik oogpotlood of mascara.

Iedereen vind me zonder leuker, dus waarom zou ik het dan opdoen :')

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:19

Lekker oppervlakkig!
Alsof je niet voor jezelf zorgt als je geen makeup op doet. Ik ben er ook niet zo van (van make up). Sommige meiden overdrijven naar mijn mening wel heel erg. Dikke laag foundation op e.d. maakt het geheel imo niet mooier. Maar om die meiden nou niet serieus te nemen ... echt onzin.

Dus het zegt meer over haar dan over jou (zoals ik hier al eerder las).

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:19

Aleeneh schreef:
Tsja, make-up staat bij mij gewoon erg onnatuurlijk vind ik, veel te donker voor mijn gezicht. Ik heb er nog geen gevonden die bij mij wel staan. Bovendien, zo lang ik niet regelmatig make-up draag, valt het ook niet op dat ik er "ziek" uit zie als ik het niet op heb :+ denk dat je dat effect pas krijgt als mensen gewend zijn aan hoe je er met make-up uit ziet.

Als je het te donker vindt, zou je ook nog eens bruin kunnen proberen.
Daar ben ik mee begonnen, gebruik nu wel zwart.

Maar zo wen je er zelf ook aan.
Ik vond zwart in het begin lelijk bij mij, veel té.. Maar nu gebruik ik niks anders meer :D

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:21

Ik zou het juist eerder andersom hebben, mensen die te veel make up dragen niet serieus nemen. Geeft mij het gevoel dat hun leven alleen draait om uiterlijk..

Raar..

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:21

hihi wat een giller. Ik heb zelden make up op. Heel af en toe mascara, maar meer heb ik ook niet in huis. Zou niet weten wat ik ermee moet doen.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:22

Jeetje wat een simpel type ben je dan als je zo'n uitspraak geeft.
Dat zegt meer over haar dan over jou.
Laatst bijgewerkt door annepaardoes op 04-02-13 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:23

Haha, dan ben je wel een heel simpel persoon. :')
Ik snap wat je bedoelt met lichte wenkbrauwen en wimpers, ik heb rood haar namelijk. Zelf doe ik wel altijd mascara, eyeliner & teken ik mijn wenkbrauwen, maar voorheen deed ik dat ook nooit, om dezelfde reden als jou; valt gelijk zo op. Nu heb ik ook mijn haar bruin geverfd, dus valt het nu niet extreem op.

Vind het een belachelijke reactie en je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt. Wil jij geen makeup op, vind je het te opvallend? Prima, dan draag je het toch lekker niet? Daar hoor je echt niet beoordeeld op te worden, en al helemaal niet niet om serieus genomen te worden. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:25

Pfff..

Ik draag ook nooit / nauwelijks make-up. Heel soms doe ik mascara op, en ik wordt nog wel eens gebruikt als opmaak popje voor het uitgaan. Maar naar school, werk en alles doe ik eigenlijk nooit make-up op. Kan het prima hebben, maar vind het gewoon niet nodig.

Je bent mooi zoals je bent <3

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:27

Bijzonder oordeel hoor :') Ze kan zich toch weleens gruwelijk vergissen dan. Moet ze eens op een technische universiteit gaan rondlopen. De meeste vrouwen die ik daar tegenkwam droegen geen make-up maar zou ik toch maar wel serieus nemen :')

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:33

Wat apart, hou eerder niet van dichtgeplamuurde mensen!

Vind bij hele lichte wimpers beetje mascara altijd wel mooi. Maar ik vind vooral dat je lekker moet doen waar je jezelf goed bij voelt :)

Ik kom nooit verder dan een beetje mascara, maar ga ook gerust zonder de deur uit. Maar vind dat ik er dan net wat wakkerder uit zie (en ik heb gewoon donker haar)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:34

_O- Zo iemand kan ik ná zo'n uitspraak niet meer serieus nemen.

Of je make-up wil dragen moet je toch lekker zelf weten?
En wat is onverzorgd? Wat voor de één normale kloffie is, is voor de ander alleen maar een optie op "een zondag dat ze het huis niet uit hoeven"

Tja ieder zn leven hoor, lekker laten leven :j

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:36

Anoli schreef:

Exact dat ja. :))

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:37

Wat een bizarre mening.. :P Ik ben het er zeker niet mee eens.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:39

Draag ook nooit make-up, heb daar nooit tijd voor ben niet echt een ochtend mens.
Voor een feestje ofzo zou ik het mss wel doen, heb het overgens hier thuis liggen maar vind het een troep om achteraf af te wassen enzo.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 13:46

Anoli schreef:
Doe ik ook niet :') We doen allebei totaal niet meer de moeite om met elkaar te praten want we nemen elkaar niet serieus, haha :')

_Nancy schreef:
Als je het te donker vindt, zou je ook nog eens bruin kunnen proberen.
Daar ben ik mee begonnen, gebruik nu wel zwart.
Ook bruin vind ik eigenlijk niet echt wat. Wel geprobeerd hoor.

maroescha schreef:
Je bent mooi zoals je bent <3
<3