Susyb schreef:Ook als ik niet drink dan denken mensen nog dat ik wat op heb.. maar dat komt meer omdat ik gewoon altijd vrolijk word van mijn vriendinnen en uitgaan (mijn vriendinnen zijn leuk als ze dronken zijn, niet vervelend). En als dan iemand vraagt: Zo hoeveel heb jij op
En ik zeg: niks want ik ben de bob
Dan geloof niemand mij haha
Dat had ik inderdaad ook altijd toen ik nog wel regelmatig uitging.
Ik kon vaak nog wel gekker doen dan de meiden die wel gedronken hadden
(al wordt een fles goede wijn bij mij nog steeds gewaardeerd hoor, het kan alleen zijn dat ik pas maanden later eens een keer een gelegenheid heb waarbij ik hem open)
Ben nou eenmaal geen alcohol liefhebber, en heb net zoveel lol met mijn Cola light als iemand anders met drank. Ben in mijn leven nog maar 1x dronken geweest, en toen was ik 18 (ben nu 32
Scheelt dat ik ook een vriend heb die geen/weinig alcohol drinkt ivm met het wedstrijd wielrennen wat hij als hobby doet. Alleen jammer dat er mensen zijn die je voor alles uitmaken als je niet drinkt. Heb al vanalles voorbij horen komen
zit gewoon in mijn aard.
.
mocht het voorkomen dat ik iets teveel op heb, wil ik met iedereen knuffelen en ze aaien
. Maar desondanks ben ik wel een wijnliefhebber, maar echt puur voor de wijnsmaak, dus af en toe eens een glaasje wijn vind ik heerlijk.(en af en toe is in mijn geval 1x in 3/4 weken).
Maar, mij overkomen de ergste blunders me toch echt zonder alcohol hoor en dat weten me vrienden ook, dus ik weet precies wat je bedoelt.