En idd van de auto, deuren. Kat is af en toe ook niet blij

Gelukkig is de vorst weg, nu niet statisch meer!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
. 
)
.
. Ik heb op mijn werk mijn comfortabele bureaustoel maar aan de kant geschoven voor een krakkemikkelige plastieken stoel met ijzeren pootjes...dat helpt heel goed al had ik nog één keer om een onverklaarbare reden toch weer een schok gekregen...en thuis loop ik maar zolang het nog vriest op sokken rond.
) Ik ben op het werk ook de enige die er last van heeft, ik word stapelgek! We dragen synthetische kleding, het is een uniform, dus ik mag ook niks anders aan. Heb al verschillende schoenen geprobeerd, een lepel bij mij bh in gedaan (zo van, dan raak ik al iets van ijzer aan), wat kan ik nog meer doen?! Wie heeft de gouden tip?! Ik doe tegenwoordig de koelkastjes met mijn kont dicht om de schok redelijk zacht op te vangen
Ook doe ik dit met mijn autodeur, hoewel ik hier een goeie tip las, door eerst het dak aan te raken, en dan pas je voeten op de grond, dat ga ik eens proberen.
Als ik de houtkachel open wil doen, de hond aai, de kraan open wil draaien en zelfs af en toe van mijn telefoon.

Hij was het direct zat en ging ergens anders liggen.
.
. Verder heb ik het ook met koelkasten e.d. Jep, heel herkenbaar!
). Probeer dan altijd eerst even ergens anders te ontladen...
Eleio schreef:ik krijg elke keer elektrische schokken van oa. :
de microgolfoven, koelkast, diepvriezer, laptop, tv , radio , dekens , mijn dieren , mensen en de droogkast.
zijn er meer mensen met dit probleem die dit ELKE keer hebben dat ze iets aanraken ?;p
Tegenwoordig raak ik eerst de muur 5x aan, en dan pas andere dingen. Je hoort echt bzz als ik de muur aanraak, vreselijk.