Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

phormicola schreef:Er zijn vier levels, elk level duurt 1 week, incl rustdag(en).
Voor Ripped wordt er aangeraden om 2 setjes gewichten te gebruiken, 1 set zware en 1 set lichtere. Een matje is ook altijd handig!
Aanrader:
Als je niet bekend bent met fitness, vrij weinig doet op een dag en eerst wat meer conditie op wilt bouwen, dan raad ik je aan je eerst te melden in het 30 Day Shred topic: [MW] 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!
De dvd's van Jillian Michaels zijn geen grapje, het zijn intense workouts!
) 
Veel heb je er niet voor nodig!
De ripped in 30 is hetzelfde als de shred (kracht - cardio - abs) maar kracht duurt een oefening (en een herhaling) langer. Citaat:Ik doe ook mee!De ripped in 30 is hetzelfde als de shred (kracht - cardio - abs) maar kracht duurt een oefening (en een herhaling) langer

! Nu laatste 10 dagen van shred afmaken!
Eerst maar eens ontbijten!

Dat wordt nog leuk tijdens het lesgeven morgen 
Ik blijf nog even meelezen voor meer ervaringen! Heb dag 22 van de Shred erop zitten, dus kan nog even nadenken wat ik hierna wil gaan doen. Level 3 vind ik wel echt heel erg leuk!
). We zullen zien hoe ik er morgen aan toe ben. Dan ga ik sowieso paardrijden. Wil dit 4-5 keer per week gaan doen. Elke dag sporten vind ik namelijk niet prettig voor m'n spieren. Ik heb de hele tijd 2 kilo gewicht gebruikt en dat was echt makkelijk te doen. Moet ik wel bij zeggen dat ik normaal elke week xco doe.