Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Alleen kunnen ze niet 100% garranderen dat het weer werkt
.
Woogy schreef:schop in de ballen werkt ook wel erg goed hoor als anticonceptie
Mannen vinden het altijd aa de vrouw liggen. mijn vriend en ik willen absoluut geen kinderen maar dat hij z'n buisjes zou laten doorknippen is geen discussie punt...dat gebeurd gewoon niet. Vind ik een raar iets van mannen
Josien_ schreef:Woogy schreef:schop in de ballen werkt ook wel erg goed hoor als anticonceptie
Mannen vinden het altijd aa de vrouw liggen. mijn vriend en ik willen absoluut geen kinderen maar dat hij z'n buisjes zou laten doorknippen is geen discussie punt...dat gebeurd gewoon niet. Vind ik een raar iets van mannen
Als je het toch allebei zeker weet? Op dit gebied is het voor mannen veel makkelijker toch?
Mijn "schoonvader" heeft ook een zogenaamd knipje laten doen nadat ze besloten hadden dat ze niet meer kinderen wilden.
Vind dat niet zo gek, een pil is prima voor een paar jaar maar lijkt me niet geweldig om dat jaar in jaar uit de rest van je leven te slikken.
Uiteraard zijn er meer opties maar veelal geklooi met hormonen.
Yamcha schreef:Kwanyin schreef:Als je dàn zwanger bent kan je het gaan uitleggen...![]()
.
Ja, dan heb je wel echt een probleem ja

Yamcha schreef:Kwanyin schreef:Als je dàn zwanger bent kan je het gaan uitleggen...![]()
.
Nou dat hebben we hier op het dorp dus eens gehad
Maar het bleek dus, dat het alsnog wel eens voorkomt, dat de vrouw zwanger wordt, als de man ze heeft laten doorknippen.
Schijnt echt zo te zijn, ik zeg niet dat dat in dit geval ook zo was..
Kwanyin schreef:love_western schreef:
Die van mij zegt: Jij wilt toch niet zwanger worden![]()
Met andere woorden, ik moet zelf ook maar voor anticonceptie regelen.
Misschien als je dan zegt "oh jawel schat, ik heb me bedacht, laten we minstens 5 kinderen maken, ik gooi al mijn pillen direct in de vuilbak!" dat hij plots wel spontaan begint met de pil en zegt dat jij niet voor hem kan bepalen wanneer hij ermee wilt stoppen.
Gowlan schreef:Martine_R schreef:Nou dat hebben we hier op het dorp dus eens gehad
Maar het bleek dus, dat het alsnog wel eens voorkomt, dat de vrouw zwanger wordt, als de man ze heeft laten doorknippen.
Je mag de eerste 2 weken geen seks wat ik er van had begrepen
Gowlan schreef:Martine_R schreef:Nou dat hebben we hier op het dorp dus eens gehad
Je mag de eerste 2 weken geen seks wat ik er van had begrepen
Moest een nieuw doosje hebben, want had schijnbaar al de laatste strip..
Heb mijn moeder moeten bellen of die hem kon gaan halen, want was zelf aan het werk
Hopeloos toch, of niet soms..