Ik heb ook een tijd lang heel erge hoofdpijn gehad, bleek dat de spieren in mijn nek en rug helemaal vast zaten wat de pijn veroorzaakte, had idd ook druk achter de ogen en licht was vervelend, maar ook lezen, tv kijken, noem maar op! Nu na 4 behandelingen door een fysio is het zo goed als weg!
moonfish13
Geplaatst: 30-01-13 22:06
Lastig hoor. Enige wat ik me kan bedenken is heb je een goede bloedtest laten doen voor je voeding? De reguliere tests zijn niet altijd betrouwbaar heb ik begrepen, er is een test die je zelf moet bekostigen maar stuk preciezer is.
Het kan vanalles zijn, zelfs toevoegingen als bijvoorbeeld de genoemde Aspartaam..
Wat gebeurt er als je bijvoorbeeld een oxazepam of ander kalmeringsmiddel inneemt? Mocht je hoofdpijn dan minder worden is het duidelijk toch iets van spanning en kan je daar aan werken. Zelf heb ik ook veel hoofdpijn, maar dat is duidelijk door teveel spierspanning. Ik kan dat sinds kort onderdrukken met een tens, neurostimulatie. Die staat op zijn laagst, maar het werkt goed gelukkig.
Ik loop ook bij een manueel en dat werkt wel maar niet voor die hoofdpijn. Echt toch spierspanning en dat kan meerdere oorzaken hebben. Bij mij is het wel al 80% minder sinds ik strak op een gluten en melkvrij dieet ben trouwens.