en wou zo'n chefkok nadoen ( die doen dat zo heel snel hak hak hak.. ;p) en
tja weg was men stukje vinger

met als gevolg ; een groot litteken van het stukje terug op men vinger te plaatsen.
2011 :
ik zat naar buiten te staren toen ik zat te rijden met ponybeest
tot ze het in haar hoofd kreeg om onverwachts zot te doen ,
heb er een gekneusde arm van gehad en een grote scheur in heup.
gevolg ; nog steeds last aan bijde dingen en kan niet echt normaal bewegen met mijn been waar de scheur in de heup zat.
2011 : met Big Will rijden ( brede tinker ruin van +-1m50 met manen langs beide kanten van lengte tot aan de schouders) , was zijn manen vergeten in te vlechten en tja hij begon gek te doen en bleef hangen in die manen en wat kreeg ik toen ?
Elleboog uit de kom ja
gevolg: nu na 1,5 jaar loop ik heel die tijd bij de kinesisttherapeut omdat ik een peesontsteking heb sinds dat ik uit gips ben ( van pols tot schouder) en weet zelf niet hoeveel druk ik geef. ( linkerarm)
2011 :
met Keleven(mijn eigen paard) in een gracht gevallen door dat een buschauffeur ging versnellen toen ik teken deed voor te vertragen omdat ik nergens aan de kant kon ( weg van 3m breed , en meer niet)
en ze schrok en zo zijn we in de gracht gegleden waardoor zij in het water lag en ik onder haar..
mijn been was gebroken en zij had helemaal niks !
gevolg ; ik stap niet normaal met dat been ( is het been waar ook de scheur in de heup zat)
2012:
zat te praten met vriendin en botste tegen haar en mijn ring en middenvinger was gebroken xd
gevolg : ze zijn nog steeds wat opgezwollen.
ook verder paar keer gebeten geweest (3 keer) door een hond.( niet de zelfde elke keer)
met gevolg dat je nu grote littekens ziet en bij het grootste litteken ( midden in van handpalm)
had een zenuw mee doorgebeten.
gevolg van dat laatste; heb kracht verlies aan die arm en kan zelf niet weten hoeveel druk ik uitoefen.( rechterarm)
) , had gedaan.
wat heb je met je pols gedaan ....' heeel typisch
op een hoop blauwe plekken na en vrij vaak door m'n enkel gaan, maar dat vind ik niet meer meetellen.