Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heerlijk spul. Blijft bij mij max 2 weken zitten. Op de tenen stuk langer, week of 6. Heb zo'n 15-20 kkeurtjes. Koop ze altijd bij florale, daar hebben ze kleine potjes, grote maak ik voor mijzelf niet op. LadyMadonna schreef:listiglistje schreef:Vriendinnetje van mij doet shellac, ik betaal 10 euro voor handen en voeten (alleen lakken zonder vijlen)
incl vijlen vraagt ze 6 euro voor handen en 6 euro voor voeten![]()
Dat is goed betaalbaar!
Dan werkt ze echt niet met shellac (cnd), dan moet ze geld bij leggen voor die prijzen
).
lucifertje schreef:Cnd kost 27 euro voor een potje waar je een keer of 20 mee kan lakken waarom zou je dan geen 10tje kunnen vragen. Je bent immers 1.35 voor 2 handen aan lak kwijt..
Ik werk ook niet met CND blijft bij mij voor geen meter zitten.
LadyMadonna schreef:lucifertje schreef:Cnd kost 27 euro voor een potje waar je een keer of 20 mee kan lakken waarom zou je dan geen 10tje kunnen vragen. Je bent immers 1.35 voor 2 handen aan lak kwijt..
Ik werk ook niet met CND blijft bij mij voor geen meter zitten.
Om een goede set gelpolish neer te zetten heb je meer nodig dan 1 flesje....
Maar goed, dan krijgen we weer de styliste vs particulier discussie en die ga ik hier niet voeren
en idd, gelpolish etc zit normaal gesproken in een nagellakpotje.
. Als ik mijn nagels lak gaat het welke beter, maar zodra ik een chip zie dan pulk ik alle nagellak eraf. Sababber schreef:Ik heb nu gisteren voor het eerst nagels laten zetten. Mijn zusje kreeg een set voor haar verjaardag en ze had een slachtoffer nodig om te testen. Ik vind het zelf nog niet zo bijzonder zitten.. want ze heeft een dikke 2 mm rand laten zitten omdat ze bang was mijn nagelriem in te smeren.. maar die was zo ver terug geduwd dat de lak prima verder op de nagel had gekund.
Nu eerst maar kijken hoe lang het blijft zitten..