Maar even serieus, wat zou je wél graag op FB zien? Wat zijn dan wél de momenten die je graag leest?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nynke1 schreef:Menino schreef:ik plaats al mijn zelfmedelijden op facebook. Ga me dan echt niet eens meer om de wereld bekommeren. Net alsof ik niet af en toe een flink potje zelfmedelijden mag hebben omdat er kindjes in Afrika honger hebben....
Vind het erger dat mensen op internet gaan zetten hoeveel sinaasappels ze die ochtend geperst hebben ofzo. Net alsof iemand dat boeiend vind, en je er echt iets mee opschiet zoiets op je fb te posten.
Je spreekt jezelf tegen. Want wie zegt dat jouw fb vrienden het boeiend vinden om jouw zelfmedelijden te lezen? En wat schiet jij er wel mee op om je frustraties of whatever of FB neer te zetten? Net zo weinig of misschien juist net zo veel als iemand die op FB zet dat ie sinaasappels heeft geperst.
maar als je daadwerkelijk ALLEEN maar negatieve dingen weet weg te zetten, dan denk ik: leer eens relativeren. Of: zorg dat je je aandacht ergens anders vandaan leert halen van van facebook.
ik verwijder die mensen trouwens ook uit mijn vriendenoverzicht. Probleem opgelost
deviltjh schreef:Dan zit je weer met als ze wat leuks plaatsen, je het niet ziet.
Er zijn vaak negatieve en positieve dingen, dat verschilt,
En net zoals dat ik vind dat mensen niet zo chagrijnig in het leven moeten staan..
Ik ga ook niet klagen.over wat ik allemaal heb,
Maar vaak de mensen die echt iets hebben.die iets plaatsen,
Krijgen geen medelijden.maar eerder berichten dat ze zich niet moeten aanstellen

Het is nu eenmaal een platform waar onzin wordt gedeeld. En ja, daar hoort zelfmeelij bij. Nathalie schreef:Ik heb gelukkig geen enkele persoon die dat soort dingen plaatst op facebook. Als ik me aan iemand erger gooi ik hem sowieso eraf.

Mindim schreef:Ik snap eigenlijk niet dat je je daar druk om kan maken. Zet je die personen gewoon op een status dat hun berichten niet meer in je overzicht verschijnen, probleem opgelost.
Ik heb er een hekel aan dat mensen maar klagen over andere mensen die klagen. Lekker bij jezelf blijven en alles met een kilo zout nemen. er zijn ergere dingen in de wereld hoor, dan je storen aan een ander.

. Alles is relatief imho, dat er ergere dingen zijn, betekent wmb niet dat mensen niet meer mogen "mopperen" over iets dat relatief klein is.deviltjh schreef:Je moet dit topic dus ook met een korrel zout nemen
Soms gaan mensen gewoon te ver met hun geklaag,
en dan krijg je dus verhalen zoals al verteld zijn.