Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Vind je OP voornamelijk heel erg klinken alsof JIJ hem als Autist ziet. Maar in feite zie ik geen hele schokkende dingen staan. Als er nou zou staan dat 'ie zich 1x in de 5 weken wast en 's ochtends verder zijn bed niet uitkomt en snel een deken over zich heen gooit bij iedere mogelijkheid van sociaal contact die zich voordoet....
Want dan maak je van zijn karakter een stoornis, en dan wordt het allemaal ineens een veel groter probleem... En daar is niemand echt bij gebaat
Want dat is oa hetgeen wat ook speelt... Het is bij hem zoiets ik wil wel, maar ik kan niet ofzo

Samiyah schreef:Vind het ook erg apart dat je hem wil labelen als zijnde autist.. Je wacht op de reactie waar iemand autisme laat vallen en reageert gelijk met dat jij dat ook al dacht? Waarom vraag je het dan? Je hoeft toch geen bevestiging te hebben van wildvreemden dat je man een stoornis heeft?
Als hij met dit gedrag geholpen wil worden moet hij zich door een professional laten diagnosticeren, niet door mensen achter een computerschermpje die niks van hem weten behalve de karige info in jou OP.
Want anders was het een stuk "makkelijker" geweest!