Het zit tussen mijn oren?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xTammyy

Re: Het zit tussen mijn oren?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 09:01

Is het bij jou ook van de een op de andere dag begonnen of niet?
Wel vervelend zeg :/

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 13:35

xTammyy schreef:
Is het bij jou ook van de een op de andere dag begonnen of niet?
Wel vervelend zeg :/

Kan je die periode nog herinneren, en is daarin toen iets "speciaals" gebeurt? Iets wat je moeilijk,pijnlijk of vervelend vond?

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 13:40

Jeetje dat is balenwat betreft je buik zijn er veel dingen wat het zou kunnen zijn. Ik zag hier acnes voorbij komen....wilde ik ook neerzetten dat dat best wel eens zou kunnen!

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 13:46

Een maand voor het begon heb ik mijn pony moeten laten inslapen en heeft mn oma 2 weken in het ziekenhuis gelegen en is overleden.. Maar lijkt me dan toch raar dat dat van de een op de andere dag begint, een maand er na? Zou er natuurlijk wel te maken mee kunnen hebben maar verder is er niks dat me bij gebleven is..

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:13

Ik herken je verhaal.
Ik had ook opeens buikpijn.
Laxeren werkte niet, ik had geen blinde darm ontsteking, het zou tussen mn oren zitten, werd op stress gegooid. Verging ondertussen wel van de pijn. Had op een gegeven moment niet meer genoeg aan een paracetamolletje, overgegaan op hele zware pijnstillers, sindsdien gaat t wel iets beter, daarvoor kon ik echt niks omdat met beweging de pijn sterk toenam. Acnes blijk ik te hebben, dus als er niks uitkomt op scans en dergelijks, en je symptomen wel overeen komen met acnes, zou ik daar eens naar laten kijken.
Dat het bij mij begon was het nog helemaal niet zo bekend acnes en ook pas bij een hele kleine groep mensen geconstateerd, begint nu gelukkig wel steeds bekender te worden.
Een deel van de mensen komt er met behandelingen prima vanaf

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 15:35

Bij mij werd het ook op stress gegooid ja, terwijl ik echt nergens stress om heb (heb het erg makkelijk op school :Y) ) dusja..
Maar zal eerst afwachten wat de internist zegt en als er inderdaad niks uit de scans komt eens kijken hoe het zit met de kans op acnes..

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:28

Heb je met iemand kunnen praten over het vertrek van je pony en het verlies van je grootmoeder? Echt stil kunnen staan bij wat het met JOU deed?

Kan me namelijk wel voorstellen dat als jou dit ontzettend geraakt heeft en je kon dit met niemand delen het zich 'vastzet' in je lichaam. ( Want onverwerkte emoties, of verstopte gevoelens tegenhouden vergt ook spanning van je lichaam, en die spanning kan zich dan weer vastgezet hebben in je buikgedeelte) :)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 07:51

Dat van mijn pony was mijn eigen beslissing, dus daar heb ik me enigsinds op voor kunnen bereiden en was ook het beste vooor hem zelf.
Het verwerken van mijn oma's overlijden is nog steeds moeilijk, maar ik verwerk het op mn eigen manier. Veel praten, schrijven en op andere manieren mijn gedachten er over verzetten. Ik denk dus niet dat dat het is.. :o

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 08:03

Het kan zoveel oorzaken hebben. Fijn dat je verder wordt onderzocht. Ik ben juist iemand waarbij stress mijn spastische darm verergert. Vaak heb ik weken opgezette buik en alle andere bekende klachten, maar die verminderen vaak nadat het rustiger dordt.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 08:16

Ik heb zo'n 8 jr. geleden een teratoom weg laten halen, ter grootte van een tennisbal. Deze zat aan mijn eierstok en ging 'steeldraaien' wat voor onverklaarbare pijnen zorgde voor 1,5 jr. lang. Ik werd naar huis gestuurd met diagnose 'spastische darm'. Bloedonderzoek, echo wees niets uit. Na ongeveer 1,5 jr. heb ik vanwege andere klachten een MRI-scan gekregen en daar ontdekten ze een witte vlek in mijn buik en is het balletje gaan rollen.