Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dallista schreef:Je kan ook kotsmisselijk van de migraine aanval zelf worden, hoeft niet perse door de sumatriptan te komen, maar ja, als je moet overgeven voor welke reden dan ook, en het blijft zo, zijn een spuit of zetpil of smelttablet misschien betere opties.
Het heeft bij mij zo'n zes jaar geduurd voordat ik eindelijk een combo van profylaxe vond die werkte. Met de pijnstillers gelukkig al sneller succes gehad (ik heb zeer zelden last van misselijkheid, dus tabletten werken voor mij okay).
Maar dat is nou juist het probleem met migraine, wat voor de ene wel werkt, doet niets voor een ander. Zo kwam mijn huisarts eerst met maxalt aan. Waardeloos, maar sommige mensen zweren erbij.

Leffroi schreef:Ik kan alleen maar Immigran is spuitvorm aanraden. Heb volgens mij alle mogelijke medicijnen gehad en niets werkte (zowel preventief als wanneer ik daadwerkelijk migraine had). Dit wordt direct in het bloed opgenomen en is tot nu toe het enige wat (nog) werkt. Heb namelijk ook een boel dingen gehad wat 1 keer werkte en daarna nooit weer.