bang....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:23

Heb ook nog heel lang op mijn bed gesprongen (bedoel dus van een afstandje :+ ) , schimmen zien etc. Echt bang was ik niet meer maar soms bij vlagen..
Moet eerlijk zeggen dat het bij mij pas echt over ging toen mijn oma overleed. Nergens meer last van gehad. Soms denk ik wel eens dat ze over mij waakt ofzo.
(niet dat ik nu iemand op ideeen ga brengen _-:( :') )

antje_vip

Re: bang....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:45

Ga eens kijken wat er onder je bed zit als je bang bent.. Als je logisch nadenkt kun je misschien wel bedenken dat er geen zombie ligt. Als je het daadwerkelijk ziet verdwijnt de angst misschien. Met andere woorden: loop erop af i.p.v. verstoppen.

loeloemoekie

Re: bang....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:17

Oh ik ben ook zo'n schijtluis!
ik heb een tijd gehad dat ik zulke erge nachtmerries had dat ik niet eens meer n kamer in durfde te lopen en het licht aan te doen ( ik deed de deur dus op een kier, en ging met mijn hand om het hoekje om het licht aan te doen, en nog veel mee van dit soort fratsen ). een goede tip is om niet te gaan liggen luisteren of kijken als je 's avonds in bed ligt. als je gaat luisteren/kijken hoor of zie je altijd wel wat, ook al is het er niet.
ook is een confrontatie met enge dingen soms goed. en daarmee bedoel ik niet een horrorfilm, want daar kan je van weg kijken. ik ben naar de halloween fright nights in walibi geweest ( daar lopen zat levensechte griezels tegen die je achterna komen ) en daarna was de angst een stuk minder.