Grote teen is ook rechtgezet nu.
Heb jij ook van die rare schoenen meegekregen om op te lopen?
Ik heb het echt gehad, wil dat het voorbij is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Tsja, snel uit bed komen na een operatie is veel voordeliger voor het herstel, maar heb menig persoon met een nieuwe knie of nieuwe heup behoorlijk geschokt zien kijken als ik aankondigde dat we uit bed gingen.
_Nancy schreef:Een hallux valgus operatie heb ik gehad, klinkt hetzelfde als wat jij hebt gehad.
Grote teen is ook rechtgezet nu.
Heb jij ook van die rare schoenen meegekregen om op te lopen?
Ik heb het echt gehad, wil dat het voorbij is
Stomme rot operatie!!! Viel tegen! haha bij jou ook? Jaaa ik heb nu zo'n rare schoen! Heb jij 2 tegelijk laten doen? Ik heb nu 1 voet gehad en moet terug voor de andere!! In huis loop ik zonder schoen alleen met gips! Ik heb het ook gehad! Raar dat jij de oefeningen niet heb gekregen, teen wiebelen!!!
Je verwacht dat je gewoon minstens 1 week in bed ligt en dan een beetje gaat staan.
Bah!
Cantheon schreef:Even een kleine aanvulling: de verwijzing is idd chronisch en je bent dus tot een jaar na operatie onbeperkt verzekerd, MAAR de eerste 20 behandelingen moet je zelf regelen (via aanvullende verzekering of zelf betalen), daarna gaat de onbeperkte vergoeding pas in.
Milligan schreef:JAAA! die heb ik ook gehad!!!![]()
Stomme rot operatie!!! Viel tegen! haha bij jou ook? Jaaa ik heb nu zo'n rare schoen! Heb jij 2 tegelijk laten doen? Ik heb nu 1 voet gehad en moet terug voor de andere!! In huis loop ik zonder schoen alleen met gips! Ik heb het ook gehad! Raar dat jij de oefeningen niet heb gekregen, teen wiebelen!!!
![]()
(Vind het stiekem heerlijk dat ik nu een lotgenoot heb!)

Cantheon schreef:Hij is precies andersom, eerst code 8 en daarna 1. Waarschijnlijk was je goed genoeg aanvullend verzekerd om de eerste 20 behandelingen daaruit te kunnen halen. Verder zijn er ook een paar zorgverzekeraars (zoals IZA) die de eerste 20 behandelingen bij een chronische indicatie sowieso vergoeden.
(gelukkig maar, moet nog wel ff...)
Na 2 weken mocht ik met zo'n schoen rondlopen, toen is de wond ook opengegaan, ik voelde iets raars, haalde mijn gips eraf en het ging ineens bloeden...BAH!

Dus ik had die 2e operatie ook niet mogen doen.
) maar ik had mijn rug op drie plekken gebroken.

Gips eraf, gas erop!
' 
Dus kan me voorstellen dat het bij jou nog wat erger is