Slaaphaar...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:06

_O- hahaha wat ge-wel-dig geschreven !!
ik heb sowieso dat mijn haar mooi in model zit als ik eraan gewerkt heb ... kom ik
even later terug in mn kamer... ja hoor net weer een kraaiennest... *zucht* ..
of er zitten onverklaarbare knopen in als ik wakker word :=

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:11

Ik heb gewoon mijn haren los met slapen ( en ja ik heb erg lange haren), ook een bijzonder effect 's morgens :+

mang

Re: Slaaphaar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:14

Dit topic vraagt natuurlijk om foto's O:)

Mijn haar zit trouwens los als ik slaap en valt s ochtends gewoon weer hetzelfde als de avond ervoor, no problemo.

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:39

Leuk geschreven!

ik heb altijd een heel los knotje ergens op mn hoofd, soms juist aan de zijkant zodat ik er geen last van heb wanneer ik op mn rug lig.

Wat voor elekstiekjes gebruik je?
ik heb nu van die hele dunne elekstiekjes ideaal voor het slapen want die voel je tenminste bijna niet :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:26

Die dunne elastieken trek ik altijd uit model, zodat hij eigenlijk niet meer elastiek mag heten. := Ik heb eigenlijk vrijwel nooit last van klitten of wat dan ook, heb sowieso vrij 'makkelijk' haar. Na het douche hoef ik het ook niet te kammen en kan het meteen bewerken. :=

Foto's, tja als ik het waar kan maken zal ik 7 dagen een foto plaatsen van mijn ochtend look. := Schaam me nu al dood. :P _O-

Wel is het vaak zo dat ik 's morgens het elastiekje spoorloos kwijt ben in mijn bed of ergens in mijn haart nog een klemmetje of schuifspeldje vind en denk hè, had ik die in? :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:37

LZP -> MW

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 13:06

Ersina schreef:
[knip]
Je kunt een satijnen kussensloop gebruiken. Ooit heb ik me laten vertellen dat het haar dan minder gaat klitten en niet statisch word.
[knip]

Dat werkte bij mij absoluut niet! Ik kreeg echt gigantisch statisch haar van satijnen beddengoed. Moet je je maar eens iemand voorstellen die haar tot over de ellebogen heeft dan met statisch haar wakker zien worden :+ ook niet bepaald charmant :Y)

Maar ik slaap altijd met los haar eigenlijk. Ook toen ik het nog lang had... Moet alleen niet met nat haar gaan slapen want dat zit het de volgende ochtend ook helemaal nergens naar.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 13:46

Ik sliep ook altijd gewoon met los haar maar nu ik samen woon wil dat gewoon echt niet. Als je je om wil draaien en je vriend ligt met zijn arm op het uiteinde van je haar doet dat flink zeer. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 13:56

Het hoort er gewoon bij.
Ik heb krullen die toch geen kam toe laten als ze eenmaal gedroogt zijn. Slaap gewoon met los haar (want krullen laten zich niet zomaar in een staart gevangen houden) en 's morgens trek ik me er alleen wat van aan als ik het huis echt uit moet.
Zo ging ik op wedstrijd, dus pakkie aan, krullen in een staart proberen te krijgen, lila skiebroek aan (het was de eerste dag onder nul dus brrr!!!!) en dan mijn knalrode paardenjas er op met het gedacht "De paarden boeit dat niet, het is half acht, er is nu nog geen kat op straat".

Kom ik buiten, mijn auto stond tegenover het huis geparkeerd voor de krantenwinkel omdat toen ik aan kwam de avond er voor, mijn plek ingepikt was door vrienden van mijn vriend (die even moesten wennen aan het feit dat er terug 2 auto's moesten staan :') ) en dan blijkt dat stomme rot-dorp één of andere winterwandeling georganiseerd te hebben! 8)7 |o -O- _-:(

Loop ik daar... Met mijn thermolaarzen óver mijn lila skiebroek, mijn knalrode jas, mijn zwart/grijs/wit gestreepte muts waar de eigenzinnige krullen onderuit komen. En ik ben 's morgens, als ik er niet even met goed vochtige handen of mousse in ga, net een poedel die aan het stopcontact gelikt heeft...
En heel Opgrimbie was op pad... :roll:

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:43

Ik ben zo blij met mijn haar.
Ik heb lang haar, heb het los als ik slaap en doe er niets aan 's ochtends. Zoals ik uit bed stap, zo rijd ik ook naar mijn werk, mijn haar valt echt perfect zonder er naar om te kijken. Ik borstel het ook nooit, ik was het enkel om de dag/ 2 dagen en klaar.
Love it! :o

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:54

ik doe mijn haar meestal 's avonds in een staart op de 'bolling' van je hoofd, dus halverwege achteraan/bovenaan.
daarvoor borstel ik het uit.
de volgende ochtend haal ik het los en ga een paar keer met mijn vingers er doorheen,
heb geen knopen meer en het valt zo goed ^^

als ik het heb gewassen gaat er wel even snel een borsteltje doorheen en laat ik het los zodat het verder op kan drogen,
want 's ochtends is het nog kleddernat :=

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 00:10

Hilarisch geschreven :)) !

Ersina schreef:
[knip]
Je kunt een satijnen kussensloop gebruiken. Ooit heb ik me laten vertellen dat het haar dan minder gaat klitten en niet statisch word.
[knip]

Satijn werkt niet, zijde wel :) .

Het gebeurt me niet vaak dat ik een echt mooi kapsel heb :+ , maar die 1-2 x per jaar dat dat wel het geval is, doe ik een zijde sjaal (met wasknijpers :') ) op mijn kussen en dan sta ik de volgende ochtend met een nog goed-in-model-kapsel op +:)+ !
Nadeeltje is dat ik dat zijde niet lekker aan mijn gezicht vind (zo "glibberig"), maar ach, voor een nachtje is het wel te doen ;) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 08:53

Ik doe het altijd in een lelijke knot of staart of los, het zit toch lelijk 's ochtends. Daarna douche ik of was ik gewoon m'n haar en dan gooi ik het weer in een knot, als het half droog is trek ik de knot er uit en mag het verder opdrogen -> dan zit m'n haar echt meer dan prima. :+

Ben wel benieuwd naar de ochtend foto's!

Musj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 09:08

Ayasha schreef:
Het hoort er gewoon bij.
Ik heb krullen die toch geen kam toe laten als ze eenmaal gedroogt zijn. Slaap gewoon met los haar (want krullen laten zich niet zomaar in een staart gevangen houden) en 's morgens trek ik me er alleen wat van aan als ik het huis echt uit moet.
Zo ging ik op wedstrijd, dus pakkie aan, krullen in een staart proberen te krijgen, lila skiebroek aan (het was de eerste dag onder nul dus brrr!!!!) en dan mijn knalrode paardenjas er op met het gedacht "De paarden boeit dat niet, het is half acht, er is nu nog geen kat op straat".

Kom ik buiten, mijn auto stond tegenover het huis geparkeerd voor de krantenwinkel omdat toen ik aan kwam de avond er voor, mijn plek ingepikt was door vrienden van mijn vriend (die even moesten wennen aan het feit dat er terug 2 auto's moesten staan :') ) en dan blijkt dat stomme rot-dorp één of andere winterwandeling georganiseerd te hebben! 8)7 |o -O- _-:(

Loop ik daar... Met mijn thermolaarzen óver mijn lila skiebroek, mijn knalrode jas, mijn zwart/grijs/wit gestreepte muts waar de eigenzinnige krullen onderuit komen. En ik ben 's morgens, als ik er niet even met goed vochtige handen of mousse in ga, net een poedel die aan het stopcontact gelikt heeft...
En heel Opgrimbie was op pad... :roll:

Ik geloof dat ik eens een paar ochtenden op pad moet... 1x naar Simpelveld en 1x Nasr Opgrimbie :)) ben heel benieuwd hoe dit alles er live uitziet :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 09:12

Hahahaha die verhalen hier, echt schandalig. :') "Als een poedel die aan het stopcontact gelikt heeft..." _O-
Foto's moeten nog even wachten, ik vergeten het steeds. Shame on me!

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 09:14

Haha dat probleem ken ik ook!
Ik heb zelf vrij lang haar; als ik het los laat of in een staart doe om te gaan slapen heb ik 's ochtends een probleem :+
Beste is eigenlijk nog een dot, of een schuine vlecht naast mijn oor.

Maar ik loop hier ook buiten hoor, met thermo-laarzen, lekker dikke paardenjas, bijpassende muts, ...
En ik durf na stal gerust nog snel de winkel binnen te lopen zo, dan zie je de mensen ook echt kijken :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:21

Musj schreef:
Ik geloof dat ik eens een paar ochtenden op pad moet... 1x naar Simpelveld en 1x Nasr Opgrimbie :)) ben heel benieuwd hoe dit alles er live uitziet :')

:+ Mijn vriend staat altijd 's ochtends op en zegt dan heel lief "pluizenbol". _O-
Wat dan meestal in houdt dat hij onder die bos krullen nog net zijn vriendin kan terug vinden. :+
Ja ochtend-haar... Heerlijk. :j