Het hoort er gewoon bij.
Ik heb krullen die toch geen kam toe laten als ze eenmaal gedroogt zijn. Slaap gewoon met los haar (want krullen laten zich niet zomaar in een staart gevangen houden) en 's morgens trek ik me er alleen wat van aan als ik het huis echt uit moet.
Zo ging ik op wedstrijd, dus pakkie aan, krullen in een staart proberen te krijgen, lila skiebroek aan (het was de eerste dag onder nul dus brrr!!!!) en dan mijn knalrode paardenjas er op met het gedacht "De paarden boeit dat niet, het is half acht, er is nu nog geen kat op straat".
Kom ik buiten, mijn auto stond tegenover het huis geparkeerd voor de krantenwinkel omdat toen ik aan kwam de avond er voor, mijn plek ingepikt was door vrienden van mijn vriend (die even moesten wennen aan het feit dat er terug 2 auto's moesten staan

) en dan blijkt dat stomme rot-dorp één of andere winterwandeling georganiseerd te hebben!
Loop ik daar... Met mijn thermolaarzen óver mijn lila skiebroek, mijn knalrode jas, mijn zwart/grijs/wit gestreepte muts waar de eigenzinnige krullen onderuit komen. En ik ben 's morgens, als ik er niet even met goed vochtige handen of mousse in ga, net een poedel die aan het stopcontact gelikt heeft...
En heel Opgrimbie was op pad...