LoveUggs schreef:Bedankt voor de lieve berichtjes! Das ook vooral iets waarom ik het op bokt zet. Soms is bokt echt even een iets waar mensen je een hart onder de riem steken!
Als ik iets zou zien waar ik niet in zou durven grijpen zou ik zelf de politie bellen.
Heb nu al 2x 112 moeten bellen voor mezelf dus zou het voor een ander ook doen.
Mn vingers doen zeer maar het gaat. Enorme spierpijn, dat wel. Mn vingers zijn gewoon gekneusd, weet inmiddels wel hoe een kneuzing voeld xD maar met bepaalde bewegingen is het echt alsof je vinger eraf word gedraait ofzo..
Franka, ik ben zelf totaal niet racistiesch en je hebt er zeker goede turken, marrokanen en dergelijke tussen zitten. Mijn collega is namelijk turks, en dat is een schat van een meid, maar ook hier het geval marrokaans of turks, en donkere mensen. Ik wil hierover niet te grof over komen op bokt, maar je hebt er een maal types tussen zitten waarvan ik denk, rot op naar t land van herkomst en ga daar de boel verzieken. Maar je hebt ook nederlanders die gewoon vol kaaskop zijn en die precies t zelfde doen. Die kan je ook niet terug sturen.. Maar je merkt het wel.. En vooral hier in den haag. Maar echt, ik ben ervan overtuigd dat er zeker lieve en goede tussen zitten want van dat soort ken ik er ook zat! Niet dat ik grof overkom ofzo =$
hoi maar dat doe ik ook niet ik ben alleen wel realistisch, snap je, zelf meegemaakt