iets meer als een halve liter per dag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
)
)

ik wou alleen wat tips, ik ga proberen een vast ritme te maken!
dank jullie wel
_Jody_ schreef:Misschien zoute dingen gaan eten of iets anders waar je dorst van krijgt?

Maar als het me word aangeboden en het voor mijn neus staat, dan drink ik wel. Dus op mijn werk zet ik al standaard 3 bekertjes water klaar, die ook makkelijk op gaan ! En aan het einde van m'n dienst drink ik ook nog even voordat ik naar huis ga
ik heb een app gevonden, dan moet je een poppetje voeden met water, dus als ik 200 ml drink ong. Klik ik op het kopje van 200 ml en krijgt het poppetje water in zijn buik, ook stuurt hij mij elk uur een melding of ik niet vergeet genoeg te drinken! Tot nu toe werkt het heel goed!
Kuggur schreef:twinducklin schreef:Wat een onzin dat je vanzelf dorst krijgt en anders geen vocht nodig hebt, waar haal je deze wijsheid vandaan?
Miljoenen jaren evolutie.
Citaat:"Onderzoek laat zien dat er geen duidelijke relatie is tussen klachten over dorst en/of een droge mond enerzijds en de hydratietoestand anderzijds."
http://www.pallialine.nl/uploaded/docs/ ... entaarfase).pdf, pagina 8, o.a. geschreven door een arts uit het UMC Utrecht.
Ik zie dat de link niet werkt, maar krijg het niet werkend.
Kuggur schreef:twinducklin schreef:Wat een onzin dat je vanzelf dorst krijgt en anders geen vocht nodig hebt, waar haal je deze wijsheid vandaan?
Miljoenen jaren evolutie.