Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Na de workout eet ik eerst een schaaltje cruesli met magere yoghurt zonder suiker als recovery maar beter zou light chocolademelk zijn. Maar daar hou ik echt niet van. Daarna stap ik onder de douche en ga ik naar bed.
, is mijn nek. Mijn nekomvang is 38 cm, en daar past nauwelijks een plastron omheen. Hoewel ik vrees dat dat een beetje mijn bouw is..
) en hij is de dvds al aan het afhalen van internet.
Er staat dat moderate 3 tot 5x per week is, dus als daar dan nog eens lopen bij komt, lijkt me dat wel goed. Ik ben ook niet de persoon die zich kan vast houden aan iets, moet een beetje eigen invulling geven anders ben ik het meteen beu.
) maar ben moeten stoppen omdat ik studeer nu.
eerste half jaar niets van verandering en toen vlogen de kilo's er af. Gewoon een jong paard moeten opleiden en 2x per week lopen en gezond gaan eten (maar koekjes enz hou ik er wel in, 1x per dag, zodat mijn lichaam het gewent blijft).
ben ook wel trots op mezelf, was tenslotte nog maar 16. J_Onne schreef:Boksen lijkt me al jaren super leuk! Ik hou wel van een beetje uitdaging! Maar ik zie het weer niet zo zitten om als beginner tussen of veel ervarenere van mijn leeftijd te komen, of tussen veel jongere beginners..
En daarbij red ik dat op dit moment ook niet qua tijd.