Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
o0eefje0o schreef:ik heb het ook extreem gehad de hoofdpijn. meerdere MRI ecg's en ziekenhuis onderzoeken en tabletten waar je niet goed vanwerd iedereen wist wel het middel! helaas allemaal zonder resultaat!
toen zijn we het gaan proberen met fisio en een osteopaat geen succes, een dieet want mss kwam het wel door een bepaald voedings stofje ook niets!
toen kwam wilde iemand mij er proberen vanaf te helpen zonder me aan te raken wat heb ik die beste man uit zitten lachen! maar goed baad het niet dan schaat het niet voordeel van de twijfel probeer maar! en serieus waar ik ben nu 2 maanden hoofdpijn vrij en heb bergen meer energie. de magnetiseur! hoe het precies werkt en wat het precies doet geen idee!!! het word warm je moet het wel even goed bij houden maar bij mij werkt het
), en als ik dan per sms hoor wat een chaos het op school is.. wil ik niet weten hoe ik hem daar had geflipt als ik was gegaan. arabella2000 schreef:Heb je al gekeken of er soms bepaalde voedingsmiddelen zijn waar je niet goed tegen kunt?
o0eefje0o schreef:ik heb het ook extreem gehad de hoofdpijn. meerdere MRI ecg's en ziekenhuis onderzoeken en tabletten waar je niet goed vanwerd iedereen wist wel het middel! helaas allemaal zonder resultaat!
toen zijn we het gaan proberen met fisio en een osteopaat geen succes, een dieet want mss kwam het wel door een bepaald voedings stofje ook niets!
toen kwam wilde iemand mij er proberen vanaf te helpen zonder me aan te raken wat heb ik die beste man uit zitten lachen! maar goed baad het niet dan schaat het niet voordeel van de twijfel probeer maar! en serieus waar ik ben nu 2 maanden hoofdpijn vrij en heb bergen meer energie. de magnetiseur! hoe het precies werkt en wat het precies doet geen idee!!! het word warm je moet het wel even goed bij houden maar bij mij werkt het
lor1_1984 schreef:Stomme vraag mss:
heb je lang en dik haar?
Ik heb ooit een paar maanden met gruwelijke hoofdpijn gelopen die als sneeuw voor de zon verdween toen ik een heel stuk van m'n haar liet knippen (van ellebooglengte naar schouderlengte en lagen).
geerke schreef:een flinke dosis magnesium wil ook weleens helpen...met b6.
http://www.ergogenics.org/magnesiumsupp ... raine.html

annmary schreef:Ik heb sinds ik zwanger werd amper meer last gehad, hoera!
Daarvoor regelmatig last gehad van migraine. Nooit heel heftige aanvallen, maar wel flink hoofdpijn, licht en geluid deed zeer en altijd misselijk erbij. Vanwege het eventuele overgeven heb ik Imigran zetpillen gehad, man oh man wat een verademing! Hielp bij mij erg goed.
Krijg nog wel steeds snel hoofdpijn door warmte/benauwde atmosfeer (ik kan niet echt zweten) en bij fel zonlicht (leuk in de winter met laagstaande zon >.< ).
Imigran ga ik ook even onthouden! Misty12 schreef:Heb je al eens gedacht aan een chiropractor? Misschien heb je wervels scheef staan? En die tip van die magnetiseur is ook niet zo raar. Wie weet kan dat helpen.
SecretLIN schreef:hoe herkenbaar is dit zeg!
heb wekelijks( zo'n 4 dagen per week) last van hoofdpijn dat ik niks kan doen..
Sterkte!

Pieteritus1 schreef:Sinds 4 jaar heb ik ook behoorlijke last van migraine.
Ik slik de pil nu door (mede voor endometriose).
Verder gebruik ik dagelijks Metaprolol (100mg) voor bloeddruk laag te houden, dus preventief.
Bij een migraineaanval gebruik ik 2 tabletten Sumatriptan (Immigran) en AC COD zetpillen 100mg 3x p/d.
Het is even uitvogelen welke medicijnen passen, ik heb ook behoorlijke bijwerkingen van sommige soorten gehad, maar op deze gaat het goed.
Cynn_x schreef:Misty12 schreef:Heb je al eens gedacht aan een chiropractor? Misschien heb je wervels scheef staan? En die tip van die magnetiseur is ook niet zo raar. Wie weet kan dat helpen.
Dit zou ook erg goed kunnen.. heb ook vaak last van mijn nek dat doorloopt tot mijn rug.
Citaat:Wie komt ervoor in aanmerking?
Orthomanuele therapie is toepasbaar bij iedereen, ook pasgeborenen en oudere mensen, wanneer bij deze laatste categorie het skelet nog voldoende kalk bevat. Te veel mensen nemen vaak jarenlang pijnstillers of ondergaan therapieën die slechts de symptomen onderdrukken. Zij blijven doorlopen met hun onopgeloste probleem nl. een verschoven wervel. Voor velen zou Orthomanuele tharapie de oplossing zijn voor hun probleem.
Ongeveer 80% van alle mensen heeft wel een of meerdere wervelstandsafwijkingen gedurende een bepaalde periode van het leven. De wervelfoutstanden zijn vaak veroorzaakt door slechte slaapgewoonten, slechte houding, sporten met intensief lichaamscontact zoals vechtsporten, aanrijdingen, slippen, of vallen en door het geboorteproces.
Behalve dat dit kan lijden tot pijn in de nek en rug kunnen ook de volgende klachten en aandoeningen in aanmerking komen voor Orthomanuele behandeling.; spanningshoofdpijn, migraine, vermoeidheid, duizeligheid, depressie, zenuwpijnen, pijn in de schouders en armen, pijn in de borst en buik, pijn in de heupen, knieën en benen, en buik. . Ziektebeelden zoals verteringsproblemen, problemen met de menstruatie, ADHD, autisme, whiplash, depressie, ziekte van Parkinson, en astma kunnen vaak gunstig beïnvloed worden door Orthomanuele therapie. Zelfs lijders aan artritis hebben vaak veel baat bij Orthomanuele Therapie hoewel hierdoor geen volledige genezing is te verwachten. Vaak ontstaan problemen met de wervelkolom al bij de geboorte, wanneer deze niet geheel normaal verloopt. Er kunnen jaren overheen gaan voordat de eerste verschijnselen zich voordoen Het is belangrijk dat die afwijkingen zo vroeg mogelijk onderkend en gecorrigeerd worden om problemen zoals een verkromde halswervelkolom (torticollis) of gehele wervelkolom (scoliose) te verhelpen.

Cynn_x schreef:Vrijdag van de arts metoprolol gekregen. 2 weken lang iedere dag slikken en als het niet verbeterd krijg ik een verwijzing naar de neuroloog...
unamie schreef:@Cynn
Je reageerd helemaal niet op mijn post.
Heeft dat een reden?

justdiesel schreef:Cynn_x schreef:Vrijdag van de arts metoprolol gekregen. 2 weken lang iedere dag slikken en als het niet verbeterd krijg ik een verwijzing naar de neuroloog...
Heb je al ooit voetreflexzone therapie geprobeerd? (sorry heb niet heel je topic gelezen)
Dat helpt mij van mijn migraine af te komen.
Ik heb ook acupunctuur gehad en dat hielp ook maar de voetreflex werkt nog beter.