Hoo pdat je snel weer opknapt. en
wat een idiote docter, klacht indienen! Dat hoort een arts toch te weten!Moest wel een beetje lachen; voor pampers liggen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Mars schreef:SuzanLarissa: bij mij was het zelfs zo erg dat ik bij de HAP nog had aangegeven Pfeiffer te hebben, nee hoor geen probleem... Dan ga je ervan uit dat je je medicijnen veilig in kunt nemen en een UWI is ook geen pretje. Toen had ik dus ook van die fijne vlekken en jeuk op mn armen. Gelukkig wel in mindere mate dan jij en de TS, jeuk is ook om gek van te worden...
.
erg leuk om te lezen en er blijken dus echt veel meer last van dit te hebben
jeetje 

, en hij voelde zelfs hoe warm ik was en hoe erg het gloeide, terwijl wij elkaar niet eens aanraakten toen en er kleren overheen zaten. Echt weird, heb t al niet eens meer door dat ik zo veel warmte nu afgeef..
SuzanLarissa schreef:Hier precies dezelfde reactie gehad, domste is dat de artsen heel duidelijk weten dat pfeiffer en
amoxciciline niet samen gaan... bij mij wistten ze het niet dat ik het had, maar achteraf dus wel..
ik had het nog een tintje erger helaas
ik heb het bijna 2 weken gehad, en had er de eerste paar dagen dikke vette koorts bij, althans mijn hoofd was zo warm dat ik 40 graden aangaf haha
Ik heb nog redelijk lang last gehad van gruwelijk jeukende handen, waardoor ik toen op school constant
aan het smeren was met koelende zalf en constant mijn handen onder kraan had.
wel lekker handig in het scheikunde lokaal, stond de halve les bij de wasbakken haha
ik heb uiteindelijk jakult gedronken om het sneller weg uit mijn systeem te krijgen en
anti allergie pilletjes gehad
Heel veel sterkte lees ontzetten met je mee, weet hoe vreselijk het is
.
... dan als de donder naar het ziekenhuis.
hopelijk heb je nu al bloed geprikt en ben je er vanaf!
Sterkte!