Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Ik moet wel zeggen dat ik zelf ook zeer verbaasd was dat ik het wél kan.
Ik eet nu wel erg veel,vooral s'avonds,aan 1 stuk door. Mijn BMI is 20, ik heb het geluk dat ik niet dik kan worden en daardoor alles kan blijven eten.
mariska32 schreef:thanks gohya,dat doe ik al maar niets helpt.
na een half jaar zat er 14 kg bij terwijl ik me bekant uithongerde en er kwam nog steeds bij.
gohya schreef:Sammy_xxs
Ik dacht ook altijd;waarom zou ik eigenlijk stoppen met roken? ik heb er weinig tot geen last van.
Ik kan het betalen,wat boeit mij het nou dat het duurder word.Toen een H.A. 10 jaar geleden zei:als je zo door rookt zit je op je 50ste in een rolstoel aan het zuurstof.Toen ik 50 werd:zie je nou wel,ik zit helemaal niet aan het zuurstof.Ach roken is niet voor iedereen zo slecht,zo dacht ik altijd.
Ik hoestte elke morgen,zelfs tot kotsen toe en ook s'avonds veel hoesten.Alle hoest is verdwenen.
Ik zet nu elke maand 185,- op een spaarrekening,dat stopppen levert me per jaar € 2.250,- op.
Natuurlijk had ik dit allemaal ook veel eerder kunnen bedenken,maar pas nú viel het kwartje eigenlijk w.b.t. nog heel lang blijven voetballen.
Stoppen met roken is écht alles waard.
En JA het is héél erg moeilijk in het begin.