Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xIrlijn schreef:Welkom bij de club ;p Balen dat je in het begin toch te hard van stapel bent gegaan, maar tegelijk super dat het alweer een tijdje goed gaat! Mag ik vragen hoe jij het weer hebt opgebouwd nadat je te ver was gegaan? En heeft die tape voor je gevoel veel geholpen?
). Volgensmij gaat het nooit meer weg. Ach ja, ik ski en ren niet elke dag, dus er valt makkelijk mee te leven, maar wat je er aan kan dorn weet ik niet.. Ik hoop dat je een oplossing vindt!
de volgende dag werd ik afgestraft haha. Ik heb ook overal bulten. Zo stom gewoon dat ik niet eerder gestopt ben want je komt er gewoon niet meer vanaf als het echt te ver is... Dus ts, ga fietsen en als het rustig is. ,rustig wat skeeleren. Totdat je echt 1000% weet dat het over is. 
Ook heb ik na anderhalve week stil zitten voorzichtig weer een stukje hardgelopen door het bos (3 min - 4 min - 2 min - 1 min) met telkens 2 min wandelen ertussen. Tijdens het hardlopen voelde ik mijn schenen een heel klein beetje, maar heb achteraf nergens extra last van gehad! Nu weer drie dagen rust, en dan wil ik weer zo'n hele rustige interval doen en dat langzaam opbouwen.