Raponsje schreef:Mensen zouden eens moeten stoppen met commentaar geven op het uiterlijk van een ander.
De enige reden om zulke opmerkingen te maken is om te kwetsen.
Ik merk het heel vaak met dames op de sportschool die eerst zelf wat extra kilootjes hadden, die nu kwijt zijn en in de sportschool beginnende dames allerlei "goedbedoeld" advies gaan geven.
"Ohnee met jouw gewicht zou ik voor een ander apparaat kiezen - toen ik zo was zou ik dat niet aandurven op de sportschool hoor"
Wat is er mis mee om een ander gewoon in zijn waarde laten?
banketstaaf tegenover een ander doen maakt jou nog steeds niet dunner-slanker-slimmer-grappiger en geeft je niet ineens grotere tieten.
Dus laten we allemaal aardig blijven.
Klopt. Daarom durf ik eigenlijk al niet eens naar de sportschool, de blikken die je dan krijgt (klein dorp dus veel mensen kennen elkaar). En dan zijn er inderdaad mensen die al hebben gezegd 'goh, zou je niet eens naar de sportschool gaan?' en als je daar eenmaal bent gaan ze zich er nog mee bemoeien ook. Nee laat mij maar lekker 2/3x per week een aantal km hardlopen zonder al dat gezeur vanaf de zijlijn.
Jeetje....

Ik was daarom begonnen met hardlopen, standaard als het pikkedonker is buiten, kwam dan geen kip tegen
helaas kruisband verrekt in 2011 en sindsdien niet meer kunnen hervatten, ik krijg te snel last van mijn knieën. Fietsen is het enige wat nog een beetje pijnloos gaat
light is veel lekkerder 
.