Maflinger_S schreef:Nja er staan nog veel meer filmpjes op Youtube van minder strakke beginners hoorZiet er best leuk uit, de trainster doet het leuk. Wel weer een beetje jammer dat zelfs de `beginner` er al strak en getraind uitziet...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maflinger_S schreef:Nja er staan nog veel meer filmpjes op Youtube van minder strakke beginners hoorZiet er best leuk uit, de trainster doet het leuk. Wel weer een beetje jammer dat zelfs de `beginner` er al strak en getraind uitziet...
Cindeeh schreef:Een beetje ruimte in huis en een hoop motivatieDit klintk wel gaaf, zou ik ook wel willen doen. Heb je verder nog voorbereidingen nodig? :p
En na die 30 dagen wat dan? Ga je dan gewoon verder of begin je weer bij 1 ofzo?
phormicola schreef:Waarom 4 kg per hand? Ik twijfel sterk welke dumbbells ik moet halen.. Vandaar al die vragenSabini schreef:Bij welk level ben je dan Phor?
level 1
Mootje schreef:NoorDan mag ik hopen dat je niet teveel zweet.... Vriendinnetje die Insanity doet, moet elke keer de hele kamer dweilen!
Sabini schreef:Oh haha sorry Mootje. Ook net nieuw dusMet welke dumbbells denk je te gaan trainen als je de 30 Day Shred gaat doen? Hoe vaak loop je hard en fitness je in de week?
Mootje schreef:Ik meld mij... Eerst even kijken of ik dit in mijn hardloop / fitnessschema kan proppen...
Deze week zijn er trouwens fitnessmatjes en dumbells in de aanbieding bij de Aldi
phormicola schreef:1 of 1,5 kg is voor mij te licht denk ik. Ik fitness en voetbal (samen) 4 keer in de week. Nu in de winterstop fitness ik 3 keer in de week. Hardlopen heb ik ook jaren gedaan, om een goede conditie op te bouwen. Om dat te onderhouden loop ik wekelijks hard in de zomer (6 km). Kan wel zeggen dat ik lichamelijk al best sterk ben. Dus ben bang dat 1 of 1,5 kg voor mij te licht is.Ik zou met 1 of 1,5 kilo beginnen, het is echt heel erg pittig!