daniquexx schreef:Zou ik naar een ha gaan ?
Ja. Klinkt als 'textbook' migraine.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Interessant hoe er nog steeds zo verschillend gedacht wordt over cystes in de hersenen vs. migraines. Ik heb er ook een; sterker nog, twintig jaar geleden had ik hem al, en toen was mijn hoofdpijn 'onverklaarbaar' tot ze die cyste vonden, zware hersenoperatie gehad om het ding te verwijderen... en het maakte niets uit, hoofdpijn bleef, en veranderde zo'n tien jaar daarna ineens in migraine! en toen bleek dat de cyste ook weer vrolijk terug was teruggekomen (ondanks het feit dat me verzekerd was dat dat echt nooit zou gebeuren), maar nee hoor, migraine was *absoluut* niet de oorzaak van migraine, en dus laten ze de cyste nu gewoon zitten. Tja... Gezien het feit dat ze het ding er dus al een keertje uitgehaald hebben zonder enige vermindering van hoofdpijn problemen...
Het opvallende is dat de wetenschap destijds dus wel zo was dat cyste = oorzaak zware rare hoofdpijn (wat waarschijnlijk dus ook al een beginvorm van migraine was), en nu bij dezelfde ziekenhuizen precies het tegenovergestelde.