Boksende bokkers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dancer_

Re: Boksende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-13 16:11

Moeder heeft niet gebeld, ze doet n beetje vaag. :\

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 22:42

Oh dat klinkt vervelend dancer!

Ik boks ook :) Doe het al een paar maanden 1x per week. Vind de trainingen heerlijk (ben echt gesloopt na afloop). Enige minpuntje dat je dus mensen op hun hoofd 'moet' slaan. :') En ik houd er niet van om mensen te slaan.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-13 22:45

Haha :P
Wat moet dat moet zeg ik altijd maar..

sorayamagic2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 00:17

dancer_ schreef:
Denk het niet, haha tis zo stil :D

Haha nee idd !

SaiLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 14:55

Nog mensen lekker kunnen trainen afgelopen week?

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 14:59

Ja ik, gisteravond :) Was er alleen niet gelemaal bij met m'n hoofd, dus een paar keer een tik gehad. En ik werd geplaagd door mijn trainer: hij roept dat hij altijd hetzelfde tegen me moet zeggen en gaat dan zo staan te kijken dat alles fout gaat :+

Ik moet mijn lichaam erg in gooien, meer vanuit mijn rug stoten en niet alleen mijn armen gebruiken. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Mijn rug werkt gewoon niet mee. Of ik ben weer scheef, of te gebogen, of of... Fijn is dat. Ik zie wel dat ik al meer kan dan een nieuweling bij ons, dat is dan tenminste iets :)

sorayamagic2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:40

Safiera schreef:
Ja ik, gisteravond :) Was er alleen niet gelemaal bij met m'n hoofd, dus een paar keer een tik gehad. En ik werd geplaagd door mijn trainer: hij roept dat hij altijd hetzelfde tegen me moet zeggen en gaat dan zo staan te kijken dat alles fout gaat :+

Ik moet mijn lichaam erg in gooien, meer vanuit mijn rug stoten en niet alleen mijn armen gebruiken. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Mijn rug werkt gewoon niet mee. Of ik ben weer scheef, of te gebogen, of of... Fijn is dat. Ik zie wel dat ik al meer kan dan een nieuweling bij ons, dat is dan tenminste iets :)

Wij leren echt vanuit je benen te werken bij boksen! Als je goed instapt en uitstapt tijdens het stoten merk je al verschil met je rugg.
Je benen zijn erg belangrijk dus als je benen gelijk staan met je schouders kom je al heel ver!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:56

Benen gelijk met schouders? Hmm die heb ik nog niet gehoord. Ga het gelijk proberen aanstaande maandag op training, bedankt! Ik weet wel dat ik mijn gewicht op mijn voorvoeten moet houden maar dat lukt nog niet altijd :=

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:21

Niet zo zeer vanuit je benen of je rug, maar vanuit je heupen. Als jij je heupen correct gebruikt bij een
stoot gebruik je ook je benen correct. Daarom wordt er ook wel gezegd om bepaalde dansen te doen
zoals salsa of wat anders waar de heupen gebruikt worden.

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 17:50

Ik kickboks is dat ook goed ;).
Ik zit er alleen de laatste tijd over te twijfelen..
De groep is niet echt zo leuk, de meeste mensen kan ik niet echt lekker tegen trainen.
Ik train nu 4 jaar.

Ik ben al 6 weken niet geweest omdat ik geen motivatie had, ik moet het van mezelf nu tot eind feb gaan doen en dan kijken wat ik echt wil.
Ik train (normaal dan ;) ) 1 keer per week.
Vanavond ga ik het maar weer eens proberen :)