Lange nagels, het lukt maar niet! Ben ik de enigste?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 13:38

Je mag mijn nagels wel hebben, die dingen krengen groeien als kool, en ik kan ze elke week gaan zitten knippen. :+

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 13:38

een van mijn beste vriendinnen had dat ook, beet ze af tot ze echt niet verder af kon bijten, vanaf haar 4e hebben haar moeder en oma er alles aan gedaan dat ze het niet deed, zeg ik na de zomer dat ze haar nagels net als mij moet laten groeien (ze vind het vaak mooi wat ik met mijn nagels doe) en ze is gelijk gestopt met nagel bijten, haar moeder is heel blij met mij :+ volgens mij heb ik een gave, heb haar ook van roken afgeholpen :')

Feria

Re: Lange nagels, het lukt maar niet! Ben ik de enigste?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 13:59

Ik doe ook mee. Mijn nagels waren vroeger veel sterker, braken wel eens af, maar dat viel best mee. Nu de laatste maanden komt steeds het bovenste laagje eraf en dan breken ze.
Ik heb ze eind november helemaal kort gedaan en sindsdien geen dag meer zonder nagellak gelopen. Daardoor breken ze toch een stuk minder snel. Nu zijn ze inmiddels redelijk lang, hopen dat ik dat kan houden tot na nieuwjaar.
Ik heb ook zo'n versterkende nagellak geprobeerd, maar die doet eigenlijk niets, nu heb ik een versterkende olie en die lijkt wat meer te helpen :j

feliciaa

Re: Lange nagels, het lukt maar niet! Ben ik de enigste?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 14:02

Ik heb van mezelf wel sterke nagels :) Ik verzorg ze regelmatig met nagel olie en zodra ik ergens een haakje voel vijl ik direct die nagel en dan lukt het me meestal aardig om ze lang te houden!