Ik ben een enorme kluns

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-12 18:25

Geryon schreef:
Cubone schreef:
... Die deuk ziet er echt heel vreemd uit!

Ik kom er net achter dat het gevoel dat er bloed langs mijn hoofd stroomde nog niet eens zo gek was XD Ik kan nu voorzichtig weer mijn haar aanraken en er zitten allemaal korsten in + ik heb een dikke snee op mn hoofd :P Het ging wel erg hard dan.,

Haha ja het was ook niet alleen een deuk, leek net alsof dat bot naar links en rechts is gegaan, want daar had ik ineens bobbels :+

Eng joh dat het dus toch bloedde! Schrok je je niet dood? :')

Haha, nee. Ik dacht, oh! Dus toch :') Gelukkig, dan was ik toch niet gek dat ik dacht bloed te voelen lopen :P

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:27

Ik ook, ik raak altijd alles kwijt. Maak alles maar dan ook alles kapot dat is het grootste probleem ik krijg alles stuk.. stoot vaak zat mn hoofd of handen ergens tegen aan.. Dagelijkse stomme dingen {:)-:

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:30

Hier nog een kluns, ik struikel vooral veel of loop tegen dingen aan die iets lager zijn dan oog niveau, bijna alles dus. Alleen deze week ben ik al een keer of 5 tegen de deur van de vaatwasser aangelopen, vaak heb ik hem dan eerst zelf open gedaan om er iets in te doen en nog... Of de scheerlijnen op vakantie, elke keer weer tegen jezelf zeggen, er zijn scheerlijnen maar toch struikel ik over ze allemaal :=

Hoe is het nu met je hoofd?

Cubone

Re: Ik ben een enorme kluns

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-12 18:34

Mn hoofd voel ik op het moment niks van :D Lang leve de pijnstillers! Ik heb wel wat druk achter mn ogen en ik lig nu (op een matje op de grond :Y) nieuw kampeerspul gekocht dus dat wil ik toch wel even uittesten hihi) en kan niet op de rechterkant van mijn hoofd liggen. Dat doet wel echt te veel pijn. Dus ik ga nu echt lekker slapen. Het is wel heel vroeg, maar anders kan ik ook alleen maar op de bank zitten en voor me uit staren. Ik heb net wat geprobeerd te doen (voor de pijnstiller) maar kreeg direct zo'n hoofdpijn dat ik zo ongeveer in mekaar rolde dus beter gewoon eventjes niks. Ogen dicht, zachtjes een muziekje op en dan zie ik morgen wel weer hoe ik me voel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:40

Hier nog een vreselijke kluns.
Zoveel hersenschuddingen al gehad. Ik ben al eens tegen een boom gefietst,met als gevolg een zwaar gekneusde oogkas en een flinke hersenschudding. Kopstoot gehad van een pony waardoor ik een tand verloor. In een winkel over een touwtje willen springen en vól op je plaat gaan tussen alle klanten,scheerlijnen bij een tent,op een hark gaan staan die op de grond ligt,denken dat je wel over een hindernis kan springen maar struikelt over de balk,jezelf voor je kop slaan met een plank,in je eigen vingers boren,en zo heb ik er nog véél meer.
Ik struikel ook echt heel vaak,en loop echt overal tegen aan.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:40

Ik heb ook zo'n beetje permanent gekneusde kleine tenen ... tafelpoten en poten van het bed staan altijd in de weg :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:02

Ik ben ook een enorme kluns.

Tijdens mijn sport lessen val ik regelmatig over mijn eigen steps heen,
Laat ik zware gewichten vallen - soms ook op mijn eigen voeten,
Pakken drinken open? Doe maar niet alles spettert alles kanten op zodra ik het doe,
Uit een rietje drinken, dan komt het weer mijn neus uit.

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:03

Misschien is jouw hoofd gewoon wel een heel zwaar gevaarte? :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:12

Meld zich hier ook.

Alles wat niet spontaan kan bewegen valt mij altijd aan en alles wat wel kan bewegen ook en valt het
niet in die catagorien, dan had ik het vast en liet het vallen.

Ja, opperkluns meld zich.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:12

ik meld me ook.al is t bij mij vaak door mijn overenthausiasme dat ik zo klungel

voorbeeld 1;ik ben bezig in de voortuin als er iemand aan komt gelopen,die tegen ons begint te praten.dus ik wil er naar toe lopen.bedenk me dat ik beter even over t hekkie kan stappen.een been erover,andere been.....blijft hangen en baf daar lig ik op de stoep.knie flink bloeden.

nog zoiets stoms;heb koffie gedronken met client en wil weer beginnen.dus ik sta op...baf tegen de punt van de lamp aan.oe dat doet pijn zeg!ff over mij bol wrijven...chips toch een beetje kapot.heb maar doorgewerkt en niks laten merken.

dit is een typisch gevalletje ik leer t ook nooit;wij zitten al jaren smorgensvroeg te ontbijten aan de keukentafel.sta ik op,pok tegen t keukenkastje dat daar al zekr 10/15 jaar hangt.en dat gebeurt minstens 3 keer per maand.

dit zijn er maar een paar voorbeelden,maar hoevaak ik niet tegen stoelpootjes aanstoot en struikel.me stoon aan hoge keukenkastjes,van trappetjes/krukjes afdonder t is een wonder dat ik nog maar weinig ziektekosten heb(afkloppen)

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:46

Ik ben ook wel een beetje een kluns, gelukkig heb ik een heel hard hoofd! In m'n puberteit viel ik nog wel eens flauw en ook altijd met m'n hoofd ergens tegenaan.
Zo één keer in het ZH beland met een gat in m'n kop.

Stoot me ook regelmatig en loop nog wel eens tegen de deurpost aan (inschattingsfoutje), vooral als ik moe ben. Zit ook altijd onder de blauwe plekken en dan weet ik vaak niet eens waarvan :+

De truc om het te verminderen: één ding tegelijk doen. Het is vaak wanneer ik 'nog even snel' dit of dat wil doen dat het fout gaat.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:51

Ik ben echt een kluns.
Heb al regelmatig dingen gebroken/gekneust.
Laat alles uit mijn handen vallen.
Stoot heel vaak mijn voet of heup (bloeduitstortingen).
Vaak mijn vinger tussen een deur.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:55

de week voor de ellende per maand , word ik wel onhandig mn mortoriek gaat met sprongen achteruit , maar heb mezelf aangeleerd als ik mezelf te nel af ben na te denken waar ik ben hoe ik er ben en vooral waar ik heen moet en dat werkt , al heb ik pas geprobeerd zon oude sleutel uit een grote kist te lopen zon oud koloniale, en de sleutel bleef zitten, dus je kan het wel raden kan hem nu nog vinden dioe plek na 4 weken. btw een kluns ben je niet want dat is gecastreerde ezel :D :D :D

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:58

Oh hemel, hou op over klunzigheid..

Ik kan echt over niks struikelen, mijn vriend kijkt me dan zo aan van: Zucht, lief klein kneusje <3, zit er weer iemand op afstand stoeptegels te bedienen? :(:)

En dan kijk ik altijd maar met grote puppy ogen en een pruillip en knik ik sip ja...

Dit is dan ook mijn motto een beetje in het leven:
Afbeelding

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 13:01

Haha Joolien :')

Zo lekker even paardrijden. De paarden staan aan huis (ik woon echt hemels, welke student woont nu in een huis, met tuintje, terras, en paarden?!) De paarden zijn niet van mij, maar van mijn huisbaas en ik mag ze rijden wanneer ik maar wil. Echt geweldig! Daar heb ik wel echt heeeel veel mazzel mee gehad :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:06

Jaa hier nog een!

Word altijd motorisch zwakbegaafd genoemd :')

Val per dag 3 keer van de trap af, stoot daarbij m'n teen óf hoofd óf beide.
Als ik drink gaat het geregeld in plaats van naar m'n mond ernaast.
En zo kan ik nog we even doorgaan :=

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:11

Ik meld me ook maar :+ ik heb het ook voor elkaar gekregen om mn hoofd tussen de deur te krijgen :') verder zijn mijn kleine tenen meestal het slachtoffer :=

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 14:05

Hoe ist nu dan met je Cubone?? Gaat het een beetje??

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 14:11

Had ook weer iets moois, vorige week zondag mijn enkel gezwikt, ging het gisteren eindelijk wat beter, zwik ik van de stoep af... )(#_)(_"#... afijn... het ging nog steeds beter dan het eerst deed... vanmorgen valt het metalen gedeelte van de stofzuigerslang PRECIES met de rand op het randje van een teennagel van die voet.. ik loop weer kreupel want die is nu dik, blauw en bloederig. Great.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 14:50

Ik doe heel vaak de deur open terwijl mijn blote voet er nog voor staat :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 14:51

Sokje_6 schreef:
Ik doe heel vaak de deur open terwijl mijn blote voet er nog voor staat :+

Gevalletje op grote voet leven?

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 14:55

Nah, maat 39, best normaal! Maar ik heb wel veel langere tenen dan de gemiddelde mens, letterlijk gesproken dan :+. Dus ik vergeet nogal eens mijn voet weg te trekken. Gevolg is weer een zere poot :+

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 15:01

itsmi schreef:
Hmmm, ik ben ook gezegend met onhandige genen. Gelukkig heeft mijn halve familie er last van, dus zijn er altijd lotgenoten in de buurt.
Ik krijg het ook altijd voor elkaar om in publieke ruimtes extra te klunzen. Als ik alleen ben, gaat alles vaak juist goed.

Nou echt hier precies het zelfde. Als ik alleen ben is er weinig aan de hand. Haha bij paard vliegen de borstels en sprays regelmatig over de rug door op de grond. Ik stoot me overal tegenaan, struikel overal over, knal overal tegen aan...laat alles uit mn handen vallen. Mijn vriend wordt soms echt gek van me :') laatst wilde ik me badjas aan doen..heb niet gezien dat er een fles wasmiddel achter me op de wasbak stond..ja hoor.boem daar lag ie..raak aardig gefrustreerd van mezelf haha. Binnen de familie ben ik het lachtertje..iedereen lacht erom :') Dat ik nog op een paard blijf zitten verbaasd me nog steeds. :+ O en laatst op de sportschool knalde ik tegen een loopband en fiets aan(echt! je ziet ze bijna niet he :') ) Ik schaamde me kapot tegenover instructeur :o en zo zijn er vast nog veeeeel meer dingen...

lonniejjJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 15:17

Ik was ook weer helder daarstraks,

heb ik een pak drinken klaar staan om in te schenken, doe de dop er alvast af en bedenk dat ik mijn glas nog aan de andere kant van de tafel had staan. Dus ik wil die pakken, sla ik uiteraard het pak ondersteboven. Alles onder |o
Dus ik ruim eerst alles op, zet het pak terug op tafel, poets alles netjes af en ga voor poging 2.

3x raden, het glas staat nog altijd aan de andere kant, ik probeer hem weer te pakken en voila.. ^)

Weer alles onder :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-12 03:07

Die man vanaf 14 minuten.. IK WIL ZIJN SCHEDEL :') Damn.