Make up vloggers/bloggers. Wie is ook aangestoken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make up vloggers/bloggers. Wie is ook aangestoken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 09:26

Leuk topic! Ik volg vooral beautylab.nl soms lees ik nog wel wat andere maar anders wordt het voor mij wat te onoverzichtelijk. :+

Een favoriet merk heb ik nog niet en ik verwacht ook niet dat er voorlopig heel veel bij komt. Zou natuurlijk heel erg fijn zijn als dat wel zou kunnen maar heb me voor genomen om vanaf januari alleen kleren/make-up te kopen als ik het echt nodig heb... :+ Juist daardoor vind ik de blogs wel fijn eigenlijk, inspiratie op doen ect. wat ik kan doen met de dingen die ik al heb.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 11:14

zodiacje schreef:
Waar kopen jullie mac?
Ik heb een aantal nyx producten online via boozyshop gekocht en kan dat ook zeker aanraden.

@Sem_ is die nars Albatros echt zo mooi?
Vindt mascha van beautygloss zo mooi staan en zou m wel heel graag willen.

Hij is heel mooi! :j Alleen je moet hem wel goed "blenden" anders krijg je een glinsterende geelachtige vlek dat is
niet zo'n succes.. Ik denk dat hij het beste staat bij mensen met een gele ondertoon, omdat hij vrij geel is, maar
verder is hij aardig subtiel (mits niet overdreven aangebracht) het blijft op zijn plaats en geeft echt een mooie glans
op je jukbeenderen. :)

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 11:26

Ik volg live life gorgeous, beautylab en beautygloss. en aan aantal amerikaanse bloggers.
Ik kijk eigelijk alleen de youtubefilmpjes, maar als het erg interessant is kijk zoek ik het artikel erbij.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 12:59

Misschien een leuke link die in dit topic wel thuishoort; gratis bezorging over de hele wereld en op het moment 20% op alles:

http://www.feelunique.com/fr (gewoon even naar je eigen land veranderen bovenin)

Ze hebben een hele grote collectie schoonheidsproducten.

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 13:34

zodiacje schreef:
Waar kopen jullie mac?
Ik heb een aantal nyx producten online via boozyshop gekocht en kan dat ook zeker aanraden.

@Sem_ is die nars Albatros echt zo mooi?
Vindt mascha van beautygloss zo mooi staan en zou m wel heel graag willen.

Mac is ook te verkrijgen bij sommige Douglas winkels! En in Amsterdam hebben ze een eigen kleine winkeltje :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 14:27

Ik ben ook fan van beautyblogs! Alhoewel het gros niet vernieuwend of interessant is. Kleine blogs vind ik zelden leuk en Beautygloss vind ik zo'n slechte blog geworden dat ik die niet meer lees. Eigenlijk volg ik qua Nederlandse blogs alleen Miss Lipgloss, Livelivegorgeous en Beautylab. Verder kijk ik graag naar youtube, o.a. pixiwoo & Nikkietutorials.

Mac heb ik door deze blogs ontdekt en ben groot fan! Ik koop het altijd bij de counter in de Douglas in Groningen :). Maar je kan het ook online bestellen op de webshop van de bijenkorf en via de website van Mac zelf :)

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 15:55

Ik volg Carli bybel op YouTube. Zij heeft net als mij donker haar en blauwe ogen, handig met kleurencombinaties. Ik volg amper de nederlandse bloggers. Vaak slecht geschreven stukjes en ik vind ze voor de camera ook niks.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 15:56

leuk topic!!

Ken je gevoel helemaal TS! ben nu momenteel alleen heel erg blut, teveel geld uit gegeven aan een nieuwe foundation en oogschaduw O:)

ik volg momenteel niks continu, maar ga ff kijken bij miss lipgloss, komt toch vaak voorbij

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 16:24

Jippie ik heb het Urban Decay Naked 1 palette gekregen :D en morgen een kleuren workshop met
alle vrouwen hier in huis, ik ben heel benieuwd.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 17:41

wat mij trouwens ook leuk lijkt, is met een aantal bokkers zelf een beautyblog bij te houden :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 17:51

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 18:08

@lavien: Ja dat voor de camera gedoe heb ik ook. Dan kijk ik toch liever naar Amerikanen! Leer je ook nog engels van :) Ook een leuk budget merk: NYX! Heb ze nog nooit getest, weet iemand of ze ook daadwerkelijk bij de douglas in de winkel te krijgen zijn? Ik kan op de officiele nyx site geen nederland vinden bij de shops :n terwijl douglas ze wel op de site hebben staan!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 18:16

Je kan ze bij douglas krijgen!! Ga er morgen ff kijken heb weer geld en staan nog een aantal dinrn op mijn lijstje

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 18:21

NYX heb ik ook (nog) niks van! Ben nu wel even zoet met mijn nieuwe palette. :+:
Anastasia Duo Brow Set is trouwens ook echt een aanrader voor degene die wenkbrauwen bij
tekenen/poederen. Het is poeder in twee kleuren die je "mixed", ik gebruik het icm een Leco
kwastje. Het geeft een heel natuurlijk effect. :j Voor de kleur heb ik advies gevraagd bij de
Douglas zelf, daar is Anastasia en Leco vekrijgbaar!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 18:34

Leuk topic is dit! Vind het ook heerlijk om beautyblogs bij te houden :) Ook kijk ik graag op youtube filmpjes.

OneFellSwoop schreef:
@lavien: Ja dat voor de camera gedoe heb ik ook. Dan kijk ik toch liever naar Amerikanen! Leer je ook nog engels van :) Ook een leuk budget merk: NYX! Heb ze nog nooit getest, weet iemand of ze ook daadwerkelijk bij de douglas in de winkel te krijgen zijn? Ik kan op de officiele nyx site geen nederland vinden bij de shops :n terwijl douglas ze wel op de site hebben staan!

Nyx is ook gewoon online te koop bij de Douglas (geen verzendkosten) Ik heb er een blusher van maar hij blijft niet de heledag zitten.

Mijn blush stash:
Afbeelding
<3

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 18:36

Geweldige blush stash! Ik heb er zelf maar 2, Luster van NARS en Blushbaby :j

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 18:50

Dat zijn wel meteen 2 hele mooie blushers :D Nars staat ook nog op mijn lijstje. Laatst bijna een gekocht omdat de verzendkosten gratis waren maar Illamasqua had boven de 35 pond ook gratis verzenden dus ben toen voor 2 blushers van Illamasgua gegaan (die ook al een jaar op mijn wishlist stonden) Maar Nars komt er nog wel.. ooit.. :D

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 19:33

Haha ja, NARS is super! Geweldige shimmers. :) Illamasgua heb ik zelf niets van, maar lees er wel goede
dingen over dus daar zal vast ook nog wel iets van komen!

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 19:43

OneFellSwoop schreef:

Idd, ik kijk ook allemaal naar de amerikanen. Nyx hebben ze veel van bij de douglas! Laatst hadden ze een heel mooi oogschaduwpalet in de aanbieding. Moest me inhouden :o

tribeworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 19:44

Plien91 schreef:
Ik ben ook fan van beautyblogs! Alhoewel het gros niet vernieuwend of interessant is. Kleine blogs vind ik zelden leuk en Beautygloss vind ik zo'n slechte blog geworden dat ik die niet meer lees. Eigenlijk volg ik qua Nederlandse blogs alleen Miss Lipgloss, Livelivegorgeous en Beautylab. Verder kijk ik graag naar youtube, o.a. pixiwoo & Nikkietutorials.

Mac heb ik door deze blogs ontdekt en ben groot fan! Ik koop het altijd bij de counter in de Douglas in Groningen :). Maar je kan het ook online bestellen op de webshop van de bijenkorf en via de website van Mac zelf :)

ik heb dus hetzelfde met Beautygloss in het begin vond ik de site super maar tegenwoordig kijk ik er totaal niet meer op omdat ik hem super slecht geworden vindt.

tribeworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 19:45

nyx verkopen ze toch niet overal? ik ben hem hier in apeldoorn nergens tegengekomen tenminsten?

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 20:20

Glossi: leuk die blush stash! heb er ook maar 2. een roze van de hema en een perzik kleurige van de kruidvat.. :') ooit gaan die vervangen worden! maar nu doen ze nog prima hun werk

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 20:42

Ik koop nyx dus op www.boozyshop.nl
Heb een concealer, oogschaduw primer, twee lipsticks en twee lipglosses
Fijn merk wel

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 20:44

Als highligter kan ik ook die van catrice aanraden trouwens.
Heb de prime and fine highligter en die is echt heel mooi.
Geeft een mooie subtiele shimmer zonder duidelijk aanwezig te zijn of te strepen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 20:52

ga ik morgen dan eens naar kijken!!