Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JessicaChico schreef:En hoe bevalt hij bij jouw? Ik ben er erg tevreden over. Met de shampoo word me haar wel stug, maar de conditioner/masker maakt het weer lekker zacht. Ik zie nu echt wel langzaam verbetering, en dat zegt heel wat met mijn dode geblondeerde haar![]()
Meer mensen nog die Dr Organic gebruiken?
JessicaChico schreef:Even via de website van de Tuinen
Dr Organic producten zijn:
• vrij van parabenen
• vrij van Sodium Lauryl Sulphate (SLS)
• gecertificeerd BioActive om de functionaliteit van de ingrediënten te garanderen
• niet getest op dieren en bevatten geen dierlijke ingrediënten
• vrij van schadelijke chemicaliën
• vrij van minerale olie (zoals paraffine en petrolium, in plaats daarvan worden plantaardige olie en extracten gebruikt)
• vrij van genetisch gemodificeerde ingrediënten
Gebruikt er iemand ook Hairwonder? Ik had er wel grote verwachtingen van maar me haar lijkt er na het douchen alleen maar stugger van te worden.
Sem_ schreef:Door dit topic heb ik net ook maar de Dr Organic shampoo en conditioner gehaald, die met Argan olie.
Gebruik momenteel Dove Nourishing Oil Care en die is ook met Argan olie, die shampoo en conditioner
doen al echt veel goeds voor mijn haar in vergelijking met andere shampoos! Dus ik ben zeer benieuwd
hoe dit gaat bevallen.. Denk namelijk dat het de Argan olie is die fijn werkt voor mijn haar.
Ik heb erg fijn haar, wel met wat slag, het valt niet sluik maar het blijft dun. Ik las dat SLS voor fijn/dun
haar niet zoveel goeds doet, dus het lijkt me wel het proberen waard!
Sem_ schreef:Ja stiekem hoop ik ook dat mijn haar na het wassen met Dr Organic minder statisch gaat zijn! Het
vliegt momenteel alle kanten op.. Ik heb het idee dat Dove Nourishing Oil Care heel fijn was de eerste
paar keren, maar nu steeds minder? Heb ook af en toe last van een jeukende hoofdhuid dus ik denk
dat dat ook met die shampoo te maken heeft.. Andere shampoos van Dove vind ik persoonlijk ook
niet fijn. Las trouwens bij veel reviews dat Dove Nourishin Oil Care haar wel verzwaard.. Ik denk dat
die sowieso te voedend voor mijn haar is waardoor het sneller vet word, want eigenlijk zijn alleen
mijn haarpunten droog voor de rest is het mooi gezond.
Ik stak straks onder de douche met mijn nieuwe producten, dus ik kan jullie morgen over mijn
ervaring vertellen!
Bedankt voor de tip! Ga hem zeker onthouden!
Juangi schreef:Ik vind zelf de Godiva shampoobar van Lush erg fijn, niet volledig natuurlijk, maar wel biologische,verse producten met zo min mogelijk conserveringsmiddelen. http://www.lush.nl/shop/product/product&product_id=199
Volledige natuurlijke zeep kan eigenlijk niet, er moet altijd 'een zeep' (natriumhydroxide) naast de ingredienten worden toegevoegd en dit is niet natuurlijk.
Ik vind verder de Lush reinigers en creme's ook erg fijn, de douchezepen niet, deze maken mijn huid erg droog. (Maar mijn huid is van nature al erg droog...)