Natuurlijke haar verzorgingsproducten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessicauvita

Re: Natuurlijke haar verzorgingsproducten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-13 16:27

Dan heb je de Argan lijn. Wat heb je allemaal ervan gekocht ? Ik heb dat masker en die doet vooral heel veel goeds!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 20:08

Ah, argan ja.
Ik heb de shampoo en conditioner.
Fijn!
Lekker cremig en ruikt goed.

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 15:04

En hoe bevalt hij bij jouw? Ik ben er erg tevreden over. Met de shampoo word me haar wel stug, maar de conditioner/masker maakt het weer lekker zacht. Ik zie nu echt wel langzaam verbetering, en dat zegt heel wat met mijn dode geblondeerde haar :D

Meer mensen nog die Dr Organic gebruiken?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:52

Hebben jullie ervaring met Dermorganic? :) Volgens mij ook een natuurlijk merk.

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 15:55

Nee nog nooit van gehoord eigenlijk. Waar verkopen ze dat?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:01

Ik heb het tot nu toe alleen op wowhd.nl gezien, maar ik weet niet of die site echt betrouwbaar is..
Verder in het buitenland. :j Schijnen echt super producten te zijn met Argan olie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:50

JessicaChico schreef:
En hoe bevalt hij bij jouw? Ik ben er erg tevreden over. Met de shampoo word me haar wel stug, maar de conditioner/masker maakt het weer lekker zacht. Ik zie nu echt wel langzaam verbetering, en dat zegt heel wat met mijn dode geblondeerde haar :D

Meer mensen nog die Dr Organic gebruiken?

Súper.
ik heb lang,dik en veel haar en dit is de enige conditioner die het zo goed verzorgt dat ik mijn haar los kan dragen!
de shampoo maakt mijn haar iets sneller vettig,maargoed,overall een dikke pluim.

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 11:07

Dit word mijn volgende aankoop :)
Staan hele goede reviews op internet over, en ook wel heel belangrijk voor mij, eindelijk een serum zonder siliconen!!!

Afbeelding

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:01

Door dit topic heb ik net ook maar de Dr Organic shampoo en conditioner gehaald, die met Argan olie.
Gebruik momenteel Dove Nourishing Oil Care en die is ook met Argan olie, die shampoo en conditioner
doen al echt veel goeds voor mijn haar in vergelijking met andere shampoos! Dus ik ben zeer benieuwd
hoe dit gaat bevallen.. Denk namelijk dat het de Argan olie is die fijn werkt voor mijn haar. :)

Ik heb erg fijn haar, wel met wat slag, het valt niet sluik maar het blijft dun. Ik las dat SLS voor fijn/dun
haar niet zoveel goeds doet, dus het lijkt me wel het proberen waard!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:32

Dr organic, is dat ook in BE te koop, of online ? :)

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:07

Ik heb vandaag ook de conditioner van Yes to Carrots gekocht! Hopelijk een succes. Ik ben over de shampoo zeer te spreken! Fijn spul!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:01

Yes to Carrots is voor mijn haar dan weer niks helaas, heb hier een fles staan en die staat er toch al zeker
een jaar (hm zal die nooit over de datum gaan vraag ik me nu ineens af.. :7 ). Mijn haar word er heel
futloos en touwachtig van terwijl ik van mezelf normaal al heel zacht haar heb.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:02

Weet iemand nog shampoo's zonder SLS en SLES ?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:05

Ik weet niet of het in BE verkrijgbaar is helaas.. Heb even voor je gegoogeld maar helaas zonder
resultaat! Volgens mij is er ook een shampoo van Kneipp zonder SLS/SLES, maar dat weet ik niet
100% zeker.. Verder Yes To shampoos en conditioners. :j

Misschien heb je hier wat aan :) http://www.misslipgloss.nl/mijn-favorie ... tenmerken/

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 00:12

De tuinen zal toch ook wel naar België toe verzenden?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:13

Ja maar daar vragen ze 15 euro verzendkosten voor las ik geloof ik.. Maar misschien dat ze voor
België een uitzondering maken.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:13

Vergis je niet, de Yes to lijn is niet helemaal natuurlijk!
Ik gebruik sinds een paar weken de shampoo van Yes to Tomatoes. 1x een klein beetje shampoo en helemaal inmasseren. Schuimt niet zoveel maar dat komt omdat er geen SLS in zit. Dan uitspoelen geen conditioner en andere rotzooi erin. Op laten drogen, borstelen en dan in de puntjes een heel klein beetje cocos oil. Mijn haar is nog nooit zo schoon, vetvrij, zacht, niet statisch geweest. En ik heb dan toch lang haar.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:15

JessicaChico schreef:
Even via de website van de Tuinen

Dr Organic producten zijn:
• vrij van parabenen
• vrij van Sodium Lauryl Sulphate (SLS)
• gecertificeerd BioActive om de functionaliteit van de ingrediënten te garanderen
• niet getest op dieren en bevatten geen dierlijke ingrediënten
• vrij van schadelijke chemicaliën
• vrij van minerale olie (zoals paraffine en petrolium, in plaats daarvan worden plantaardige olie en extracten gebruikt)
• vrij van genetisch gemodificeerde ingrediënten

Gebruikt er iemand ook Hairwonder? Ik had er wel grote verwachtingen van maar me haar lijkt er na het douchen alleen maar stugger van te worden.

Ik gebruik henna hairwonder, ik heb echt lang haar, blond dus ook heel fijn en ik zweer bij henna hairwonder :) mijn moeder ook overigens!
Of het helemaal natuurlijk is durf ik niet te zeggen, maar je hebt er maar zo minimaal weinig van nodig en je kan zelf bepalen waar je het smeer, dat vind ik een groot voordeel (dat het vettige alleen in de punten komt) mijn haar wordt er trouwens alleen maar zacht van, totaal niet stug.. :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:15

Zonder conditioner kom ik helaas echt niet door mijn haar heen, hoop dat de conditioner die ik nu
heb gekocht zonder SLS het minder verzwaard aangezien ik wel heel fijn haar heb met neiging tot pluizen. :j

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:19

Sem_ schreef:
Door dit topic heb ik net ook maar de Dr Organic shampoo en conditioner gehaald, die met Argan olie.
Gebruik momenteel Dove Nourishing Oil Care en die is ook met Argan olie, die shampoo en conditioner
doen al echt veel goeds voor mijn haar in vergelijking met andere shampoos! Dus ik ben zeer benieuwd
hoe dit gaat bevallen.. Denk namelijk dat het de Argan olie is die fijn werkt voor mijn haar. :)

Ik heb erg fijn haar, wel met wat slag, het valt niet sluik maar het blijft dun. Ik las dat SLS voor fijn/dun
haar niet zoveel goeds doet, dus het lijkt me wel het proberen waard!

Oeeh dove vind ik dus echt vreselijk, ik heb erg fijn haar. Mijn haar werd er niet schoon van? Het blijft vettig aanvoelen, heel statisch en valt heel slap langs mijn gezicht. Ook krijg ik er ontzettende jeuk van op mijn hoofdhuid.. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik gewoon niet goed tegen iets kan wat er in zit :) ik heb nu yes to tomatos en die vind ik eigenlijk wel heel erg fijn, zacht haar, niet heel slap maar wel zacht en raar genoeg heb ik geen statisch haar op het moment! Elvive collageen volume (de paarse fles) vind ik ook echt heel fijn, mooi vol stevig haar maar jammer genoeg wel met SLS, en ik vind te geur te aanwezig, maar het resultaat is super :)

Edit: Sem_, als jij wel goed tegen SLS etc kan zou ik je echt die paarse elvive aanraden, heb nog nooit zulk vol haar gehad van een shampoo met conditioner, die conditioner is ook zonder siliconen dus verzwaart je haar niet maar maakt het wel heeel goed kambaar!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:23

Ja stiekem hoop ik ook dat mijn haar na het wassen met Dr Organic minder statisch gaat zijn! Het
vliegt momenteel alle kanten op.. Ik heb het idee dat Dove Nourishing Oil Care heel fijn was de eerste
paar keren, maar nu steeds minder? Heb ook af en toe last van een jeukende hoofdhuid dus ik denk
dat dat ook met die shampoo te maken heeft.. Andere shampoos van Dove vind ik persoonlijk ook
niet fijn. Las trouwens bij veel reviews dat Dove Nourishin Oil Care haar wel verzwaard.. Ik denk dat
die sowieso te voedend voor mijn haar is waardoor het sneller vet word, want eigenlijk zijn alleen
mijn haarpunten droog voor de rest is het mooi gezond. :j

Ik stak straks onder de douche met mijn nieuwe producten, dus ik kan jullie morgen over mijn
ervaring vertellen! :)

Bedankt voor de tip! Ga hem zeker onthouden!

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:25

Ik vind zelf de Godiva shampoobar van Lush erg fijn, niet volledig natuurlijk, maar wel biologische,verse producten met zo min mogelijk conserveringsmiddelen. http://www.lush.nl/shop/product/product&product_id=199

Volledige natuurlijke zeep kan eigenlijk niet, er moet altijd 'een zeep' (natriumhydroxide) naast de ingredienten worden toegevoegd en dit is niet natuurlijk.

Ik vind verder de Lush reinigers en creme's ook erg fijn, de douchezepen niet, deze maken mijn huid erg droog. (Maar mijn huid is van nature al erg droog...)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:26

Sem_ schreef:
Ja stiekem hoop ik ook dat mijn haar na het wassen met Dr Organic minder statisch gaat zijn! Het
vliegt momenteel alle kanten op.. Ik heb het idee dat Dove Nourishing Oil Care heel fijn was de eerste
paar keren, maar nu steeds minder? Heb ook af en toe last van een jeukende hoofdhuid dus ik denk
dat dat ook met die shampoo te maken heeft.. Andere shampoos van Dove vind ik persoonlijk ook
niet fijn. Las trouwens bij veel reviews dat Dove Nourishin Oil Care haar wel verzwaard.. Ik denk dat
die sowieso te voedend voor mijn haar is waardoor het sneller vet word, want eigenlijk zijn alleen
mijn haarpunten droog voor de rest is het mooi gezond. :j

Ik stak straks onder de douche met mijn nieuwe producten, dus ik kan jullie morgen over mijn
ervaring vertellen! :)

Bedankt voor de tip! Ga hem zeker onthouden!

Ik ben ook echt heel benieuwd naar dr organic, heb er lang mee in mijn handen gestaan maar uiteindelijk toch voor yes to tomatos gegaan :)
Ja die dove vind ik persoonlijk echt prut, maar iedereen heeft ander haar, ik kan me voorstellen dat als je stug haar hebt met krullen dat die er wel mooi van gaan zitten!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:27

Juangi schreef:
Ik vind zelf de Godiva shampoobar van Lush erg fijn, niet volledig natuurlijk, maar wel biologische,verse producten met zo min mogelijk conserveringsmiddelen. http://www.lush.nl/shop/product/product&product_id=199

Volledige natuurlijke zeep kan eigenlijk niet, er moet altijd 'een zeep' (natriumhydroxide) naast de ingredienten worden toegevoegd en dit is niet natuurlijk.

Ik vind verder de Lush reinigers en creme's ook erg fijn, de douchezepen niet, deze maken mijn huid erg droog. (Maar mijn huid is van nature al erg droog...)

Is het niet lastig om je haar te wassen met zon 'bar' ?

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:27

Overigens zijn niet alle niet-natuurlijke ingredienten slecht voor je... Hier een fijne uitleg erover!

SLS word over het algemeen toegevoegd voor het schuimen. Tegenwoordig associeert iedereen schuim met schoon, dus zit in bijna alle zepen/shampoo's SLS!