Lijkt mij dan wel mee te vallen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liefpaardjee schreef:Cayenne schreef:Je zegt eerder nog dat het superveel pijn doet? Dan probeer je toch zsm naar de dokter te gaan?
Lijkt mij dan wel mee te vallen.
weetik, ik zeg ook net dat je er -wat ik gelezen heb- niet veel aan kan doen naast rust nemen en pijnstillers nemen

liefpaardjee schreef:Silence schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat het dan wel meevalt
Anders wil je echt wel hulp als er echt iets goed mis is
ik hoop ook dat het gewoon heel erg meevalt en dat ik er alleen
met een paar blauwe plekken vanaf kom
Maiska schreef:Blijven bewegen lijkt me ook de beste tip. Tegenwoordig kun je toch zonder verwjzing naar de fysio.... Mss daar even een afspraak maken of minstens bellen en je verhaal uitleggen? Je zit er nu toch wel vrij lang mee. Beterschap!
liefpaardjee schreef:Maiska schreef:Blijven bewegen lijkt me ook de beste tip. Tegenwoordig kun je toch zonder verwjzing naar de fysio.... Mss daar even een afspraak maken of minstens bellen en je verhaal uitleggen? Je zit er nu toch wel vrij lang mee. Beterschap!
bedankt, ik ga nu nog een x denk terug naar de huisarts en dan naar de fisio
helaas kennen ze me bij de fisio best goed
liefpaardjee schreef:Grr k ben al 2x ij de dokter geweest omdat het nogsteeds redelijk veel pijn doet maar volgens de HA kan
ik niks anders doen als rust houden
iemand tips

Dispar_Vulgo schreef:liefpaardjee schreef:Grr k ben al 2x ij de dokter geweest omdat het nogsteeds redelijk veel pijn doet maar volgens de HA kan
ik niks anders doen als rust houden
iemand tips
Wat voor tips wil je?![]()
Áls het echt mis is, dan wist je dat allang en zat je niet achter bokt
(Spreek uit ervaring met meerdere breuken)