Fred_Kroket schreef:Belsje schreef:Jammer dat je dan hier niet in de buurt aan het werk bent Raponsje, ik heb deze operatie immers ook moeten laten doen ... Omdat geen enkele arts/dietist/sportinstructeur me nog kon helpen ... Als er iemand mij garandeert het te kunnen regelen zonder GBP laat ik ze met alle plezier terugdraaien hoor
Ik word er altijd zo boos over dat mensen zo negatief doen. Ik ben nooit voorstander geweest van deze operatie, helemaal voor mezelf. Maar als je op je 29ste bedlegerig bent, denk aan eten terwijl je op je rug ligt zonder enige steun onder je hoofd ... Dat was alles wat ik nog kon: liggen, helemaal plat, evt in orthopedische houding als iemand mij erin kwam leggen.
De kilo's die mijn rug naar de fillestijnen geholpen hebben, waren trouwens vnl cortisone kg's. +30 op 2 maanden ....
TS: ik zou asap contact opnemen met chirurg/dietiste, ziekte van hun kant uit is jouw probleem niet. Misschien moet je aansluiting toch iet of wat herzet worden.
Het ligt er niet aan of Raponsje in de buurt woont. Het ligt aan jou met de hulpvraag die je hebt, jij moet het zelf willen en zelf doen. Niet de diëtist of de fysiotherapeut. Maagbanden worden nog niet zo heel lang gezet en wat de werkelijke lange termijn gevolgen zijn van zo'n ding is nog niet eens onderzocht.
Jij leest duidelijk niet wat ik schrijf